5/02/2017

De la A a la Z: Amb la I

Hey Readers!!

Que tal Sant Jordi? Sé que aquesta vegada no vaig penjar recomanacions però per falta de temps em va ser impossible...

Ei, però l’estiu està a la vuelta de la esquina (això de a la volta de la cantonada no queda massa bé xD) i això vol dir que podré dedicar-li més temps el blog.

Avui tornem amb les recomanacions de la A a la Z i ja toca amb la I.. ( que per cert ha costat lo seu)





Faig una mica de trampa i agafo la versió original de Isla and the Happily Ever After que seria Felices por siempre jamas en la versió castellana d'Stephanie Perkins. Però es que no existeixen llibres que comencin en I ( i diguem que ja m’he rallat d’intentar trobar-ne un).

Felices por siempre jamas és la tercera entrega de Un beso en Paris, tot i que  tots els llibres porten una historia independent i per tant es poden llegir sense haver llegit els anteriors.

Aquí trobem la historia de la Isla i en Josh i la seva historia a Paris on s’enamoren i lluny dels clichés els dos protagonistes estan ben caracteritzats i m’agraden bastant. Es una historia bastant fàcil de llegir i d’aquestes que passen volant.







Intocable! Perquè encara que l’he vist com 5 cops em segueix encantant. I es que és impossible no riure amb aquesta pel·lícula i viure tant intensament com ells la seva historia.                                                                                                                               
La historia d’un home paralític ric i el seu cuidador que fa res que acaba de sortir de la presó fan que sigui una combinació bastant estranya però que funciona i acaba sorgint una gran amistat.












I encara que m’hagi costat trobar un personatge literari amb la lletra I, finalment he trobat a la Isabelle Lightwood de Caçadors d’Ombres!                                                 
La germana de l’Alec que destaca per ser una gran caçadora d’ombres a més de tenir una personalitat rebel. Fa un gran equip amb el seu germà Alec i en Jace.                                                                                                                                         
He vist la seva evolució al llarg de la saga i la veritat es que m’encanta










I don’t wanna live forever de Zayn i Taylor Swift. No sóc fan de 50SDG però la cançó m’agrada bastant.


I vosaltres? Que em recomaneu?                                                                                         
Us espero en els comentaris!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)