3/06/2017

Booktag: Déus de l'Olimp

Hey Readers!

Fa poc estava repassant les entrades en el blog, que per cert, ja en portem 100!!
I em vaig adonar que fa moltíssim que no feia un booktag!!

Així que avui us porto el booktag de els Déus de l'Olimp que em fa especial il·lusió perquè sóc de clàssiques i constament els veig xD

COMENCEM!



Nombra el teu personatge líder preferit

Darrow d’Amanecer Rojo de Pierce Brown!

M’encanta la seva intel·ligència, astúcia i com se les enginya en tot! 




Pares ficticis preferits

L’Elena, la  mare de la Lina de Entre tonos de gris. Admiro moltíssim com porta tota la situació i protegeix els seus fills quan els deporten a Siberia. Es una dona molt forta i que donarà ànims a tot els grups.



Menjar fictici preferit
La veritat tornem una mica a la infància perquè m’encantava el menjar que és descrivia a Fairy Oak
Jo aquesta col·lecció me la vaig llegir amb 11-12 anys i quan descrivien tot el que menjaven m’entrava una gana!




Nombra un llibre on l'aigua sigui fonamental
A Percy Jackson així en general en tota la saga l’aigua és bastant important!



Personatge que més m'agradaria tenir en una festa

M’encantaria sortir de festa amb en Magnus Bane! Ell mateix ja és una festa o sigui que penso que hauria de ser brutal!


Nombra un gran llibre de Debut o nombra el primer llibre d'una saga que t'agradi

Els dies que ens separen de Laia Soler que més a més és va endur el Premi Neó Plataforma de la Caixa.
Un llibre que em va enamorar de principi a fi. I em vaig enganxar amb tota la historia




Nombra la teva heroïna preferida

Celaena Sardothien  de Trono de Cristal. És una protagonista que em va agradar des del primer moment ja per la seva personalitat, que se sap defensar perfectament però també 
per la part de que li agrada llegir, els vestits... etc!




Nombra un personatge que sigui savi



Kvothe de el Nombre del viento. Des del primer moment ja ens el descriuen com una llegenda, un mite... i res allunyat de la trama del llibre ja que veurem un gran part de la vida d’en Kvothe i tots els coneixements que va adquirint!


Lloc fictici on t'agradaria anar

Hogwarts sense cap mena de dubte! Qui no ha esperat la seva carta de Hogwarts quan tenia 11 anys?

La veritat es que només per veure tota la màgia que l’envolta val la pena. Per pujar el Hogwarts Express, per veure el gran menjador, les escales canviants, els quadres dels passadissos, el Camp de Quidditch.... Qui no li agradaria passar-hi un dia?



Si tinguesis un artefacte ficitici (arma o eina) quin seria?

I seguim amb la vena potterhead! Em quedaria amb la vareta obviously! M’encantaria poder fer màgia! (A qui no?)


harry potter luna lovegood expecto patronum



Batalla preferida

Final de Percy Jackson i els Déus de l'Olimp, tot i que fa una mica que me la vaig llegir la recordo molt èpica!!

(La de HP també m’encanta, però no vull fer-me repetitiva)




Parella que més shippejas

M’encanten totes les parelles formades per els escriptors i la veritat no sóc molt de crear parelles random. Així dons em quedo amb en Julian i l’Emma de Lady Midnight que simplement m’encanten. I el seu amor esta ple de dificultats!



Personatge fictici que tornaries de la mort

                                              (SPOILERSPOILER de LLEIAL)
.
Crec que aquí coincidiré amb la majoria de gent que ha fet el booktag però es que la nostra estimada Tris no és podia morir!! De fet és dels finals que en més desacord he estat amb l'escriptora!


I fins aquí el booktag!! Espero que us hagi agradat! Coincidim amb les respostes? Que haguessiu posat vosaltres?
Ens veiem en els comentaris!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)