2/05/2017

De la A a la Z: Amb la H

Hey Readers!


Comencem la primera de l'A la a Z de l'any, aquest cop amb la H!



Resultat d'imatges de hopeless reseñaHopeless de Coollen Hoover ens explica la historia de la Sky i en Holder i lluny d’una historia típica d’amor ens explica més aviat una historia de superació personal, de secrets i algun misteri que no descobrirem fins el final. I es que a part de tenir dos super protagonistes, la historia, els diàlegs i el misteri, fa que se’t faci curtíssim.
Atreviu-vos amb la historia de la Sky i en Holder!














How I met your mother o el que seria en castellà Como conocí a vuestra madre.
Segur que molts de vosaltres coneixeu aquesta sèrie i segur que molts l’heu vist. Jo havia vist capítols saltejats i ara l’estic seguint bé encara que sàpiga moltíssims spoilers...Em segueix encantant. Es una sèrie que m’agrada molt perquè són capítols de 20 minuts que pots veure perfectament sense tenir molt de temps. I són molt entretinguts.
Es una comèdia que ens explica la historia  de cinc amics des del punt de vista d’un d’ells que explica els seus fills com va conèixer la seva mare i de pas explica totes les aventures que va viure de jove.
A més a més us recomano que la veieu amb angles (subtitutlada) ja que s'entén bastant bé.




No se m’acudeix algú millor que el meu estimat Harry Potter. I es que desprès de tants anys d’haver-me llegit els llibres encara està molt present.
I es que amb en Harry vam descobrir el màgic món de la J. K Rowling i no puc estar més contenta. Vaig descobrir una historia increïble que pocs llibres transmetien tant.
I tot i que sempre l’ajuden els seus amics, el Harry ha demostrat ser un gran heroi!
Si encara no heu llegit Harry Potter, tingueu l’edat que tingueu llegiu-lo. Val la pena.

Resultat d'imatges de harry potter



Hero de Family of the Year!
I es que encara que aquesta cançó em posi una mica nostàlgica m’encanta. La veritat es que és la típica cançó per posar-te a pensar i a reflexionar...

Aviam si us agrada!


I vosaltres? Que em recomaneu?                                                                                         
Us espero en els comentaris!

2 comentaris:

  1. Hola Wina,

    El llibre té bona pinta i tots els altres ja els coneixia, la cançó absolutament preciosa, però, tens raó, bastant nostàlgica..

    Petons i ens llegim!

    ResponElimina
  2. Molt bones eleccions!
    El llibre és l'únic que no coneixia tampoc!

    M'ha agradat el teu blog, així que em quedo per aquí.
    Ens anem llegint,
    Anna

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)