1/06/2017

Recomanacions d'hivern f. Llura's blog

Hey Readers!!

Feliç dia de reis!! Espero que els reis us hagin portat moltes coses! (i entre elles, llibres!)

Per si de cas, aquí us deixo 3 recomanacions de llibres que segur que us encanten! 
És una col·laboració amb la Llura de Llura's blog. Aqui teniu les seves i en el seu trobareu les meves!


Els llibres que m'ha agradat molt llegir a l'hivern han sigut:

La emperadriu dels eteris de Laura Gallego, ja que està completament ambientada en un lloc on durant tota la vida es hivern, amb tempestes de neu, fred, i en tota l'historia et ve molt de gust capficar-te al llit i seguir llegint, perquè és un llibre molt enganxadis i amb una trama molt interessant.














Resultat d'imatges de tremolor


Tremolor de Maggie Stiefvater, aquest llibre he intentat dos cops acabar-loperò no m'acaba de fer el pes, tot i així el recomano per llegir-ho en aquesta època, ja que el fred i ser conscient d'ell  a veure molt amb la historia i el transcurs i problemes dels protagonistes.















Resultat d'imatges de willow julia hobanI per ultim Willow de Julia Hoban, aquest llibre no transcorre a l'hivern, però és un llibre en el qual la protagonista és molt freda, i la seva historia et fa glaçar la sang, ja que l'autora és molt explicita en els moments més crispant.















Són llibres no molt llargs, entretinguts, i que vénen de gust llegir ara!
Espero que us hagin agradat! No oblideu passar-vos pel seu blog per mirar les meves!

I vosaltres? Que em recomaneu? 
Us espero en els comentaris!


4 comentaris:

  1. M'ha agradat molt aquesta col.laboració, hi haura més juju!

    ResponElimina
  2. Hola!
    La veritat és que m'ha cridat l'atenció la de "la emperedriu dels eteris", la portada del llibre és preciosa! Si aconsegueixo acabar de llegir tots els que tinc pendents potser intento comprar-lo a veure que tal!
    PD: Ara em passo a veure les teves recomanacions :)
    Petons i ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      La portada de l'emperadriu dels eteris es preciosa i el llibre està molt bé! Aviam si t'animes!

      Petons i ens llegim!

      Elimina
    2. Hola Wina!

      Torno a estar per aquí per avisar-te que t'he nominat a un book-tag!
      http://historiestrobades.blogspot.com.es/2017/01/book-tag.html

      Petons i ens llegim!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)