12/30/2016

BEST OF 2016

Hey Readers!!

Avui us porto el millor d'aquest any a nivell lector!
Penso que ha estat un bon any per el blog encara que aquests últims mesos hagin estat una mica més irregulars.
He descobert escriptors meravellosos, he trobat perles literàries i hem crescut com a blog!

Us deixo amb el millor del 2016!
Resultat d'imatges de 2016 tumblr







Aquest any he completat el challenge de Goodreads de llegir-me 75 llibres i evidentment n’hi han hagut que han destacat.

Sueños de  Piedra i Cartas de amor a los muertos van ser les primeres lectures de l’any i em van encantar. Sobretot per el missatge que portaven.  
Martina con vistas al mar de la meva estimada Beta Coqueta em va passar volant i vaig gaudir moltíssim la historia de la Martina i en Pablo.
I la Cassandra Clare em va tornar enganxar en el mon dels caçadors d’ombres amb la historia de Lady Midnight de Carstairs i Blackthorns però amb cares conegudes d’altres sagues anteriors.
El descobriment de l’any va ser Nosotros despues de las doce, una novel·la plena de màgia de Laia Soler.




D’escriptors també n’hi ha uns quants que m’han encantat per el que han escrit.

Sens dubte la Laia Soler amb Nosotros despues de las doce i Els dies que ens separen ha estat el descobriment de l’any ja que amb les dues histories m'han enamorat.                                                                                                                        
La Lena Valenti també m’ha encantat amb Desafíame (hasta los huesos) i la trilogia del Divan de Becca. I parlant de sagues que més m’ha agradat ha estat la de Vampire Academy de Richelle Mead .


Pierce Brown amb la saga d’ Amanecer Rojo  i George R.R Martin amb la saga de Joc de Trons s’enduen tot  el meu reconeixement.  Ja que les dues sagues em van encantar encara que te les has de prendre amb calma ja que són bastant denses.



I dins del blog també us deixo amb els posts que han tingut més èxit i les col·laboracions que he fet!

Ressenya: Sueños de Piedra

Ressenya: Omnia

Ressenya: El noi del bus 

Ressenya: La magia de las pequeñas cosas

Ressenya: El noi de la casa de la muntanya 

Booktag: Carnaval

Booktag: Art literari ft. Perduda entre Pàgines 

Opinió: Shadowhunters

Els meus escriptors preferits


I fins aquí aquest 2016!
Ens espera un any carregat de bones lectures! I em seguireu veient per aquí!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)