11/21/2016

De la A a la Z: Amb la G

Hey Readers!!

Continuem amb les recomanacions de la A a la Z avui amb la G! No hi ha cap personatge literari perquè no n'he trobat...en coneixeu algun?



Joc de Trons (Cançó de gel i foc 1) de [Martin, George R.R]La veritat es que es m'ha costat trobar un llibre amb la G que encara no us hagués recomanat i he fet una mica de trampa ja que he agafat el titol amb angles. I aquest és Game of Thrones, es a dir Joc de Trons: Cançó de gel i foc.
Estic seguríssima de que coneixeu la sèrie i segurament també sabreu que ve d’un llibre.
I de que va? La veritat es que té una trama bastant complexa i amb varies subtrames. Aixi de manera resumida i sense que us feu un embolic bàsicament és un món on varies famílies es barallen per el Tro de ferro. Les famílies protagonistes serien els Stark, els Lannister i els Targaryen que són les més importants i la trama es desenvolupa el seu voltant. A més a més tenim el Mur on hi ha les persones que defensen els regnes però que també són els que han sigut desterrats, delinqüents, bastards...

A tot i això hi barregeu conspiracions, traïcions, assassinats, guerres... i us sortirà aquest llibre. Es mooolt més complex del que us he explicat però creieu-me que val la pena donar-li una oportunitat.


Aquí sens dubte us recomano Gossip girl, si heu clicat el apartat de “Sobre mi” sabreu que m’encanta aquesta sèrie i que me l’he vist sencera.
Gossip girl es basa en un blog de “cotilleos” de la vida de els “pijos” de l’Upper East Side i tot el món que els envolta. Comença amb la tornada de la It girl de moda Serena Van de Woodsen que torna després de marxar ràpidament i s’ha de tornar a “integrar” a la elite de Manhattan. Ple de grans personatges i histories d’amor maquíssimes.

Molt recomanable!
Femininity : teenagers act as adults, worried about boys and how they look, popularity is the biggest priority  Masculinity : drink, party, use woman as objects, drug use:





Geronimo de Sheppard! Aquesta cançó transmet molt bon rollo i durant un temps la vaig escoltar en bucle! Ara però, la tinc una mica rallada xD



I vosaltres? Que em recomaneu?                                                                                          Us espero en els comentaris!

1 comentari:

  1. Hola Wina!

    M'han agradat molt les teves recomanacions, la cançó m'encanta perquè posa de bon humor, la sèrie fa temps que sé que l'he de veure i el llibre, com tothom, sé quin és, però dubto que comenci a llegir-me tota la saga hahaha

    Ens llegim!

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)