10/12/2016

Sagues inacabades

Hey Readers!

Avui us porto totes aquelles sagues que tinc inacabades (i que el 90% no les acabaré).         Totes tenen un motiu diferent per les qual he decidit no continuar.



               Croniques lunars i Trono de Cristal

D’acord. Aquestes dues sagues són les úniques que tinc ganes de continuar! Però per alguna raó que no sé explicar les editorials han decidit parar de traduir...I la veritat es que no ho entenc perquè les dues sagues són increïbles !                                                              Tot i així he averiguat que Montena torna a publicar Cress (cròniques lunars#3) aquest octubre...però Winter que és el que a mi m’interessa no en tinc ni la més remota idea....                                                                                                                                                     Pel que fa Trono de Cristal s’han aturat el tercer ( i aquest últim només en digital)  i no estic segura de que segueixin!                                                                                             Així dons estimats lector si voleu llegir aquestes dues sagues, que insisteixo que són genials, més us val tenir un bon nivell d’angles perquè el més probable es que hagueu de seguir-les en aquest idioma.



                    El corredor del laberint

Aquesta és una saga que el primer llibre em va encantar, però el segon ja no em va convèncer. I entre els spoilers que m’havia fet  i les ressenyes negatives  he decidit que no continuaré #SorryNotsorry.  Tot i així si que us recomano el primer ja que és espectacular!



            La maldición del ganador i la ultima lagrima

I el problema que tinc amb aquestes dues sagues es que el primer llibre no em va desagradar però no li trobo suficients raons com per continuar.                                                                                                                                                                                              
La Maldición del ganador havia sentit unes crítiques boníssimes i la veritat es que em va decebre una mica, tot i així també he sentit a dir que el segon és millor... qui sap...potser m’animo..                                                                                                                                  En canvi la última lagrima se’m va fer etern... I la veritat es que la historia no estava malament però en fi...

    
          Els llops de Mercy Falls i Los immortales


I finalment arribem en aquestes sagues que directament el primer llibre no em van agradar gens... i llavors perquè continuar?                                                                                                                                 Tenia esperances en la saga dels llops de Mercy Falls però la veritat es que la historia em va enganxar zero i no li vaig acabar de veure la gràcia... així que fora.                                  A la saga dels Immortals em va agradar encara menys. I encara que vaig trigar bastant poc en finalitzar el primer llibre, la trama la vaig trobar sosa i sense cap mena de gir interessant. Els protagonistes els vaig trobar un intent a copia a herois plens de tòpics i previsibles. Pel que fa la historia d’amor tres quarts del mateix,  típica i tòpica. Vaig sentir que havia perdut el temps la veritat...


fins aquí les sagues inacabades! I vosaltres?
Quines teniu? Heu acabat alguna de d'aquí? 
Us espero ens comentaris!



1 comentari:

  1. Hola Wina!

    Jo d'aquestes només vaig començar la del els llops de Mercy Falls i confesso que també és una de les meves sagues inacabades... I d'altres que no tens per aquí que jo no he acabat són la de Junts i Caçadors d'ombres, però aquesta última l'acabo algun dia seguríssim!

    Petons!

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)