10/31/2016

Entrevista el meu jo lector #1Mybloggerfriend

Hey Readers!


Avui us porto una entrada molt especial.

Si esteu sovint per la blogosfera sabreu que existeixen iniciatives on blogs grans (en seguidors) ajuden a blogs més petits a que creixin a través de col·laboracions entre ells.

I n’hi han moltíssimes. Entre elles el Club Adopta un blog o la de Parabatai-Però avui us vinc a ensenyar la meva. La Iniciativa a la qual m’he unit jo. I aquesta és: My Blogger Friend. Creada per el blog de Literaria Infinita
Una iniciativa que existeix des de fa realment poc i això fa que no estigui tan saturada de gent. N’hi ha moltes que hi ha tanta gent apuntada que molta gent es queda sense res.

Clikeu per saber-ne més

En aquesta iniciativa un blog de més de 200 seguidors “n’adopta” un altre amb menys seguidors i entre ells fan col·laboracions per tal de donar-se a conèixer.

I aquest cop tinc una “madrina”. Es la Llura de LLURA’SBLOG! 

   
                   
Aixi que ens vam posar en contacte vam decidir fer alguna cosa i és el que us portem avui.
Ja sabeu com van les col·laboracions. Aquí trobareu les seves respostes i en el seu blog les meves!

Espero que us agradi i recordeu anar el seu blog ni que sigui per “cotillear” J



1. Quin és el teu lloc preferit per llegir?
Quan són llibres que he de llegir per a classe, llegeixo a l'escriptori, ja que em vaig fent apunts, preguntes, subratllant ... Però quan és per plaer, llegeixo generalment al llit, al sofà, i si és un llibre d'escriptura fàcil també ho llegeixo al transport públic, tot i que sincerament, al llit s'està com enlloc hahahaha!

2. Paper o digital?
No he llegit cap llibre en digital, no m'agrada, crec que el paper és més proper, és una ximpleria en realitat, però es que em costaria molt llegir en digital.

3. Hi ha algun llibre amb què tinguis una relació amor-odi?
A tres metres sobre el cel i tinc ganes de tu, són dos llibres que al seu dia em van fascinar i em van enganxar molt, vaig plorar i riure amb ells, però anys després em vaig adonar que el que jo pensava que eren els millors llibres del món, eren llibres plens de tòpics, estereotips i de masclisme, i és per això que encara que els hi tinc afecte per què em van fer sentir, ara em costaria molt aguantar un llibre així.

4. Alguna lectura que t'hagi sorprès?
No seria menys, Harry Potter, em vaig veure totes les pel·lícules quan van sortir, i en cap moment se'm va passar pel cap llegir els llibres, fins que ho vaig fer, i no és que em sorprenguessin és que em van obrir els ulls a un món que no coneixia!

5. Quins elements o característiques creus quan
 comences un llibre?
Sobretot i el més important és que m'enganxi, sigui la temàtica que sigui, el llibre ha de donar-me les ganes de seguir llegint, i bé, també que el pugui entendre, perquè hi ha llibres que tenen cada parauleta que jo em faig un embolic la veritat. ..

6. Tens un ritual abans de començar la lectura o mentre estàs
 llegint?
Abans de començar no faig gran cosa, però mentre estic llegint he d'estar còmoda i que ningú em parli, quan estic llegint i hi ha algú parlant a o parlant amb altra gent em frustra molt, perquè la meva atenció va a la conversa i no al que estic llegint.

7. Què esperes trobar-te quan llegeixes?
Una bona història, que em transmeti, i em faci estar dins d'ella ...

8. Creus que la portada és el reflex del llibre?
Per res, al meu blog tinc un book tag sobre jutjar portades, i jo ho faig bastant, perquè sí que una portada bonica t'atreu més, però no té res a veure, he trobat cada porqueria de llibre amb portades precioses que donen ganes de plorar !!!

9. ¿Com definiries les teves prestatgeries?
Desordenada però bonica, vull dir, hi ha llibres ben posats, però n'hi ha que estan sobre d'altres sense cap sentit, però davant d'ells tinc un munt d'objectes de decoració, fotografies, espelmes, i no acabes de fixar-te en el desordre!

10. Prefereixes llegir de dia o de nit?
No em fixo en això, però llegeixo més de dia, ja que és quan tinc més temps pels meus horaris, així que pot ser que ja m'hagi acostumat i també quan no tinc res a fer acabi llegint pel dia.





I fins aquí l’entrevista! Us ha agradat?                                        
Si sou bloggers relativament nous aneu a fer un cop d’ull a l’Iniciativa! Us agradarà!

Us espero en els comentaris!

2 comentaris:

  1. Hola! Soy la creadora de la iniciativa, estoy encantada con la entrevista que han hecho, espero la próxima entrada.
    Saludos!

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt fer aquest Book Tag! Mica en mica anirem fent més coses!! T'ha quedat molt bé l'entrada ;)
    Una abraçada!!

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)