9/25/2016

De la A a la Z: Amb la F

Hey Readers!!

Ara ja feia molt que no us portava una recomanació d'aquestes! Aquest cop amb la F!
M'estic plantejant afegir-hi alguna recomanació més... Que més us agradaria que us recomanés?


Resultat d'imatges de forbidden tabitha suzuma
Forbidden o Prohibido en castellà és un llibre una mica especial. O t'encanta o l'odies. I es que senyores i senyors tracta d'un incest entre dos germans.I o ho llegeixes amb la mentalitat molt oberta o sincerament millor ni el comencis.                                                      Jo sóc de les persones que ho van llegir amb la ment molt oberta. Es a dir sincerament no és una cosa que jo practicaria però tampoc em vull ficar molt en el tema, que cadascú faci el que vulgui. Això si, dins del llibre vaig trobar totalment justificable que s’enamoressin i em va semblar una historia preciosa. També he d’aclarir que en tot el llibre els protagonistes no veuen bé el que fan. Es a dir per això el títol de “Prohibit”. Això si ,és possible que et trenqui el cor el final. 







Let it go! Let it go! Frozen va ser una de les primeres pel·lícules que vaig veure quan ja era gran però que la vaig gaudir com si tingues 8 anys!
I es que la trama, les cançons, els personatges (fan de l’Olaf).... em van atrapar des del minut 1. Si encara no l’heu vist, ja hauríeu d’estar corrent per anar-la a veure.




rhysand feyre - Google Search:
La Feyre de Una corte de roses y espines de la nova novel·la de Sarah J. Maas.
La veritat es que és un personatge que em va sorprendre. Tenint en compte que és un retellig de la Bella i la Bestia, aquesta versió de la “Bella” em va agradar bastant.
Es un personatge que agradarà veure la seva evolució en la següent entrega del llibre.












Four five seconds de Rihanna, Kanye West i Paul McCartney! Durant un temps se’m va enganxar i tot i que el final ja la tenia rallada em segueix encantant.



I fins aquí les recomanacions!
Us han agradat?
Us espero en els comentaris!

2 comentaris:

  1. Genial entrada, me costó bastante leerla, pero creo que entendí la mayoría. :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Wow! Gracias!
      No sabia que me leía otra gente que no entendiera el catalán :D
      Me alegra que te haya gustado!

      Un beso!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)