8/09/2016

Booktag: Art literari ft. Perduda entre Pàgines

Hey Readers! 

Sóc la Tecla del blog Perduda entre pàgines, i avu estic al blog de la Wina per portar-vos la Booktag de l'Art literari. Igual que jo estic escrivint en aquest blog, la Wina ha escrit les seves respostes al meu, així que si les voleu veure, ja sabeu.

Comencem amb el Booktag!



Llibre que et va agradar tant que et vas quedar fins a altes hores de la matinada per acabar-lo

El primer llibre que em ve al cap ha sigut una de les meves ultimes lectures i és Algo tan sencillo como darte un beso de Blue Jeans, la segona part de Algo tan sencillo como tuitear te quiero, que vaig llegir l'any passat. Una de les trames d'aquest llibre és molt misteriosa i intrigant, fins al punt de que no podia parar de llegir ni tan sols a la nit. A més, m'excusava a mi mateixa dient que tampoc podria dormir si el deixava a mitges. 



Llibre que un cop el vas acabar no saps si et va agradar o no.

La veritat és que això no em sol passar, però hi ha un llibre que m'ha deixat una mica confosa. Es tracta de George d'Alex Gino. El llibre m'ha agradat molt, presenta un molt bon argument, però la veritat és que m'esperava molt més d'ell.







Llibre que no et va agradar gens i tenies ganes de cridar

Un llibre que vaig odia completament va ser L'ocell de la revolta de Suzanne Collins, tercera part de la trilogia dels Jocs de la Fam, també conegut com Sinsajo. Em va semblar molt avorrit i em costava moltíssim avançar en la lectura.




Llibre en que t’hagis perdut llegint-lo per la complexitat de la historia o narració confusa

Per aquesta pregunta he escollit Diferent d'Andreas Steinöfel. Tot i que la història i el llenguatge utilitzats són bastant senzills, hi va haver moments en els que no vaig poder evitar perdre'm i llegir la mateixa pàgina varies vegades.





Llibre que narri una historia dura.

Òbviament, el primer que em ve al cap és Wonder de R.J.Palacio. La història del August és realment dura i es paeix molt llegint-la. Molt recomanable si encara no l'heu llegit
  

Llibre que hagis llegit i que no recordis res

Després de pensar i repassar les meves estanteries, no he trobat cap llibre del qual no recordi la seva trama, així que, sentint-ho molt, aquesta pregunta la deixaré en blanc.
  



Llibre amb una historia plena de tòpics.

Tot i que hi ha un munt de llibres que cauen en els tòpics de la literatura juvenil, em quedo amb Obsidian de Jennifer L Armentrout, perque vaig trobar-los d'una manera molt exagerada.



Llibre on els protagonistes tenen una historia d’amor o amistat complicada

El llibre que he escollit per a aquesta categoria és Algo tan sencillo como darte un beso (Sí, ho sento, no he pogut evitar repetir), referint-me principalment a l'Elena i el David, tot i que totes o la majoria de relacions d'aquesta història tenen impediments.



Llibre que expliqui una historia de revolució i on la gent lluiti per la seva llibertat

Òbviament, per aquesta pregunta he escollit Els Jocs de la Fam de Suzanne Collins, ja que no he pogut pensar en cap més llibre quan he llegit la pregunta.


  
Llibre curt que hagis llegit en una tarda i t’hagi agradat molt


Escullo Batecs de Javier Ruescas i Francesc Miralles, sense cap dubte. És un llibre escrit en missatges de text súper ràpid i fàcil de llegir que vaig devorar en un parell d'hores.



I fins aquí el booktag! No oblideu de passar pel blog de la Tecla per mirar les meves respostes:)
Us ha agradat? Coincidim en algunes respostes?
Ens veiem en els comentaris


1 comentari:

  1. Hola!
    A mi em va passar el mateix amb l'Ocell de la Revolta. Van haver un parell de capítols que em van agradar però tot el demés se'm va fer molt avorrit :(

    ¡Una abraçada! ^^
    Lluna.

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)