6/26/2016

Ressenya: Yo antes de ti

Hey readers!

Avui us porto la ressenya d'un llibre molt especial i com que aviat sortirà la peli, vull donar la meva opinió


              D· A· D· E· S   P· R· I· N· C· I· P·A·L· S


 

Autora: Jojo Moyes

Editorial: Suma de letras

Preu: 18'95

Idioma: Castellà

Saga: Antes de ti #1

Continuació: Despues de ti





                             S· I · N· O· P · S· I· S

Louisa Clark sabe muchas cosas. Sabe cuántos pasos hay entre la parada del autobús y su casa. Sabe que le gusta trabajar en el café The Buttered Bun y sabe que quizá no quiera a su novio Patrick.Lo que Lou no sabe es que está a punto de perder su trabajo o que son sus pequeñas rutinas las que la mantienen en su sano juicio.Will Traynor sabe que un accidente de moto se llevó sus ganas de vivir. Sabe que ahora todo le parece insignificante y triste y sabe exactamente cómo va a ponerle fin.Lo que Will no sabe es que Lou está a punto de irrumpir en su mundo con una explosión de color.Y ninguno de los dos sabe queva a cambiar al otro para siempre.Yo antes de ti reúne a dos personas que no podrían tener menos en común en una novela conmovedoramente romántica con una pregunta: ¿qué decidirías cuando hacer feliz a la persona a la que amas significa también destrozarte el corazón?



                O· P · I· N· I· Ó    P· E· R· S· O· N· A· L


Aquesta novel·la n'havia sentit a parlar feia un temps i mai m'havia cridat molt l'atenció. 
Tot i així quan vaig saber que traurien una peli, vaig voler llegirme'l abans de que em fessin spoiler i m’esgarressin el llibre i la pel·lícula .
El llibre m'ha encantat i ara si que espero amb ganes la pel·lícula!
La historia ens presenta la Louisa una noia de 27 anys que l'acaben de d’acomiadar de la cafeteria on ha treballat tota la vida.
Amb només aquesta experiència anirà a buscar feina i li oferiran el treball de cuidar d'un tetraplègic però un cas una mica especial. 
me before you, sam claflin, and emilia clarke imageSerà en Will un home que en un accident de moto va quedar aixi, i es que si a un home que li encantava fer esports de risc i estar sempre actiu el deixes en una cadira de rodes.... es evident que el món li cau a sobre.
I així és coneixeran la  Lou i en Will quan ell s’ha convertit amb un home que ha perdut les ganes de viure.
L'objectiu de la Lou serà fer-lo canviar d'opinió i convenç el de que la vida encara li pot somriure perquè la Lou està allà per una raó molt important i és que en Will recuperi les ganes de viure
I tot i que el principi tindran les seves diferencies s'acabarà formant un vincle molt especial i sorgirà una historia d’amor.


"Dibujé el mundo que él había creado para mí, lleno de maravillas y posibilidades."

Si us he de ser sincera el principi no sabia que pensar d'aquest llibre. Sens dubte la sinopsis m'havia cridat l'atenció... però m'esperava un Bajo la misma estrella?  No sé, segurament alguna cosa semblant.
emilia clarke, me before you, and book imageEl principi del llibre em va agradar però no m'esperava res de l'altre món. Llavors la Lou s’assabenta d’una cosa que ho canvia tot i veu la raó real per el qual està allà.
En aquest punt del llibre es comença a posar interessant i veurem tot el que fa la Lou per mirar de fer de canviar d’opinió en Will.
I entre ells sorgirà un amor que me l’he cregut.
Es a dir m’encanta la relació que tenen i com s’enamoren tot i les circumstancies que els envolta. I es que tracta un tema que no sol estar en la literatura juvenil que és l’eutanàsia. Perquè realment és un tema que no et sols plantejar i fa que aquesta historia sigui més real i intensa.  


"Al final, todos quieren ver el lado bueno. Necesitan que yo mire el lado bueno. Necesitan creer que existe el lado bueno."

M’encanta l’energia i la tendresa que desprèn la Lou , el sarcasme que desprèn en Will i les converses i les bromes que intercanvien.
Els dos personatges principals m’han encantat però també els hi he agafat afecte a la Treena la germana de la Lou i en Nathan l’infermer d’en Will. Un personatge que si m’ha caigut malament és en Patrick el novio de la Lou que sincerament no sé que fa la Lou amb aquest noi.
Està super ben escrit i m'ha encantat la ploma de la Jojo. A més enganxa i és llegeix bastant ràpid.
El final? Me l’havien spoilejat... però jo crec que l’hagues previst igualment. Tot i aixi commou i emociona i et deixa per pensar. Tinc ganes de veure la segona entrega!

I finalment us recomano veure el tràiler de la pel·lícula perquè crec que han sabut captar l’essència i pot ser una adaptació molt xula. Tot i aixi us recomano que primer us llegiu el llibre i desprès mireu el tràiler.


Sens dubte és una historia intensa, emocionant i  que val la pena llegir

Puntuació



L'heu llegit? Us va agradar? Us el llegirieu? 
Us espero en els comentaris

1 comentari:

  1. Lo leí el año pasado y me gustó mucho.
    Una reseña divina.
    ¡Nos leemos! :-)

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)