6/19/2016

Booktag: Disney Princess

Hey Readers!!

Fa un temps mirant blogs em vaig trobar un Booktag que em va encantar! El vaig veure en el blog de Angels to Fly i és el Disney Princess Booktag!
Espero que us agradi!





Sincerament no sóc molt amant dels clàssics però si m’he de quedar amb algun segurament és Orgull i Prejudici de Jane Austen. La historia, els protagonistes... Està molt bé!



Show el segon llibre de la trilogia de Play!
La veritat es que el vaig començar a la nit i no vaig parar fins que vaig acabar-lo!

Em va enganxar moltíssim tota la trama de la historia i diria que vaig acabar-lo el voltant de les 2!





Per mi és molt difícil escollir una historia d’amor ja que n’hi ha moltíssimes que m’encanten... però crec que l’amor entre el Will, el Jem i la Tessa és senzillament impressionant i tota la historia em va captivar des del principi.. Ja que és una historia d’amor que per molt que impliqui un triangle amorós m’encanta com és desenvolupa i com no només és amor de parella sinó d’amistat també.
El llibre és els Orígens de Cassandra Clare.



Mmm... aquí escolliré  Sueños de Piedra en concret la Lynne perquè és una protagonista que m’encanta i farà tot el possible per aconseguir els seus somnis.
Crec que és un personatge diferent, que surt de tòpics i del qual val la pena aprendre.


Uff.. aquí en podria dir moltes però per no dir l’Hermione diré l’Annabeth Chase de Percy Jackson i el Herois de l’Olimp.
Filla d’Atena i imprescindible en moltíssimes situacions, la seva intel·ligència els salvarà en més d’una.


Dons el Day de Legend de Marie Lu! Perquè és un rebel que desafia la societat i el món on viu!


Uff,.. el final de Bendecida por la Sombra de Vampire Academy!
Es a dir vaig morir! Va ser acabar-lo i voler seguir amb el següent però immediatament! Crec que els dos llibres em van durar com dos dies ja que Promesa de Sangre (el següent) em va mantenir enganxadíssima des de la pàgina 1. Però es que no em podien deixar així! NECESITAVA SABER COM CONTINUAVA.


Caelena Sardothien de Trono de Cristal! Una protagonista que és una assasina i no necessita ningú per saber que és la millor. Un personatge molt especial d’aquestes que són tan difícils de trobar.


I com que no l’he posat abans,aquí diré a l’Hermione!
Perquè l’havia de ficar en el booktag! I perquè a part de ser súper intel·ligent també és molt treballadora!



La Lana de El (sin)Sentido del amor una gran dibuixant i aspira a entrar a una prestigiosa escola d’art!


Entre tonos de gris la relació mare-filla d’aquest llibre és impressionant i és brutal tot el que pot fer una mare per els seus fills.
De fet el meu personatge preferit d’aquest llibre és la mare ja que el seu amor maternal em va impactar moltissím. 



Les germanes Song de A to,dos los chicos de los que me enamore. Una relació de tres germanes que és molt especial!
Tot i així m’encanten la relació entre la Lara Jean i la Kitty.






I fins aquí el booktag! Us ha agradat? Coincidim amb les respostes?
Us espero en els comentaris!


3 comentaris:

  1. Pense exactament el mateix d'Hermione ^^ Si et sóc sincera, mai he llegit Orgull i perjudici, però el meu pare el va comprar fa poc i ara ja no em puc escapar jajaja.

    Una abraçada!
    Lluna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey!

      Molt fan de l'Hermione!! El principi Orgull i Prejudici pot costar una mica però el final és disfruta!
      El millor són els personatges!

      Una abraçada!

      Elimina
  2. hola!

    Molt xulo t'ha quedat el post : )

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)