5/01/2016

Ressenya: La magia de las pequeñas cosas

Hey Readers!

Que tal el vostre Sant Jordi! Jo amb vaig comprar un llibre del qual tenia bastant hype i m'ha decebut una miqueta!



Autora: Estelle Laure

Editorial: Puck


Preu: 13


Idioma: Castellà


Saga: No






Hay cargas demasiado pesadas para una chica de diecisiete años. Hay situaciones que ninguna adolescente debería vivir. 
Hasta hace poco, Lucille era una chica como tú, con un luminoso futuro por delante. Ahora, de la noche a la mañana, el futuro se ha desmoronado: su padre está internado en un hospital mental, su madre lleva semanas sin dar señales de vida y Lucille, de repente, se encuentra haciéndose cargo no solo de sí misma sino también de la casa y de su hermana pequeña. 
¿Cómo seguir adelante cuando tus padres te han dejado sola y las facturas se acumulan?
¿Cómo reconstruir un mundo que se desploma? 
¿Cómo enamorarse cuando estás al borde del precipicio? 
¿Es posible ser feliz en el peor de los tiempos? 




Comencem.... Primer de tot he de destacar que té una portada preciosa i un títol realment atraient!
I van ser les dos principals raons per el qual vaig crear-me jo soleta un hype ( però sense haver llegit ressenyes) i el dia de St Jordi vaig decidir comprar-lo.

I bé, ens explica la historia de una noia de 17 anys que desprès de l’agressió del seu pare a la seva mare, aquets dos desapareixen. La mare ha pres la decisió de marxar de vacances i no sap quan tornarà. 
Best Friends Art - Sisters - Watercolor Painting Print 8x10 | by Heatherlee Chan | Lady Poppins | $20.00 https://www.etsy.com/listing/179907660/best-friends-sisters-watercolor-painting?ref=shop_home_active_4Així dons la Lucille la protagonista d'aquesta historia és queda sola a casa juntament amb la seva germana de 9 anys i veu que totes les responsabilitats li han quedat a ella. Les factures que ha de pagar, els diners que no té, que ha de cuidar la seva germana.... i que tot ha de quedar en secret perquè el que no pot passar es que els serveis socials se n'enterin i les separin.

La Lucille se li complicaran les coses i haurà de fer malabars per intentar aparentar normalitat. Per sort no estarà sola la seva millor amiga Eden i el seu bessó Digby l'ajudaran tan com puguin.  I mentres la Lucille intenta que el seu món no es desfaci les petites coses començaran a prendre importància.






"—Últimamente he pensado que quizás hay cosas que no podemos explicar —empiezo a decir—. Que a lo mejor cuando pasan muchas cosas malas, también tienen que pasar cosas buenas."

This Raging Light by Estelle Laure: January 5th 2016 by HMH Books for Young Reader: Vale, fins aqui el llibre no pinta gens malament i en pot sortir una bona historia. Però jo he tingut un problema : Se m'ha fet més pesat del que creia.
Perquè feia moltíssimes descripcions i frases llarguíssimes! Més del que jo considerava necessàries! I això feia que el ritme de lectura fos un xic lent.
La historia en si l'he trobat ben desenvolupada i la veritat es té una mica d'empatia per el que li ha passat a la Lucille (es a dir tu que faries en el seu lloc?).  La veritat es que és veu la capacitat de superació de la noia , com tira endavant en uns moments tan difícils i com ha de madurar en qüestió de moments.
Un altre cosa que no m'ha acabat de convèncer ha estat la historia d'amor entre la Lucille i el Digby l'he trobat una mica forçada.




"Un día perfecto contigo es todo lo que necesitaba ahora mismo y tú me lo has dado. Me has dicho que tengo unas orejas peligrosas. Me has invitado a un bocadillo. Me has preguntado si estaba bien. Has vuelto a tocar mi brazo y durante tres minutos he pensado que estabas enamorado de mí."

Els personatges m'ha agradat, alguns més que d'altre però no n'hi ha cap m'hagin vingut ganes de fer-lo espavilar. La Wren la germana de la Lucille és el meu personatge preferit l’he trobat molt mona i innocent. Ella també viu la situació i encara que de manera diferent també l’afectarà.  Una de les coses que és noten més és l'amor entre les dos germanes.
El final? Sincerament no m'ha agradat. Es a dir m'ha semblat molt obert i diria que no hi ha continuació... 

En fi, la màgia de les petites coses és una historia de superació on inclús en un moment tan difícil com aquest, les petites coses comencen a brillar.

En la meva opinió però, penso que se li podia haver tret més suc i treure-li més potencial.

Puntuació


I vosaltres? Us l'heu llegit? Us va agradar? Us el llegirieu?
Us espero en els comentaris!

4 comentaris:

  1. Hola Wina!

    Quan he començat a llegir la ressenya, la veritat és que m'ha atret bastant, a més com tu dius la portada i el títol són preciosos! Però això de les descripcions i les frases tant llargues em tira endarrere perquè a mi normalment els llibres així se'm fan una mica pesats.. Potser considero llegir-lo algun dia quan no tingui cap altre llibre pendent!
    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      La veritat es que té poques pagines i no se't fa etern però una mica pesat si..
      Si te'l llegeixes ja em diras que t'ha semblat!

      Petons!

      Elimina
  2. Hola!

    No havia sentit a parlar del llibre la veritat!
    M'estan encantant tots aquests canvis que vas fent del disseny ;)

    Un petó<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey!

      Jo de fet el vaig veure per casualitat! I ja veus no vaig poder resistir la temptació;)
      Meerci! Estic intentant fer-los de mica en mica osigui que de moment no n'hi haura de molt dràstics!

      Un petó!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)