5/09/2016

Llibreries del món!


Hey Readers!

L'altre dia estava en un poble de França i em vaig trobar amb una llibreria tot mona i molt maca. I això em va fer pensar que de vegades les llibreries influeixen en els llibres que et vols comprar, es a dir l'ambient, aviam també cal dir que si tu tens un llibre en ment t’és igual a on comprar-lo, però si ets indecisa ... t'ajuda.
En el post d'avui us ensenyaré 10 llibreries preciosismes que hi han pel món! Alguna l’he pogut visitar personalment i altres m'encantaria fer-ho algun cop!


10.Barter Books

Aquesta llibreria està situada a Northumberland a Regne Unit. També hi han sofàs i una sala per nens. Com està distribuït i la organització que hi ha ho veig molt guai. Els lletreres, les estanteries .... etc. Us deixo la seva pàgina de Facebook per si hi voleu donar un cop d’ull



9.Librairie Ptyx
Aquesta llibreria ubicada a Brussel·les per dins tampoc té res d’especial, però per fora, la façana està plena d’escriptors famosos importants. M’encanta la idea artística. 



8.Cafebreria El Péndulo
Una llibreria combinada amb plantes, situada a Mexic! La originalitat em va cridar l’atenció en convertir-ho en una espècie de llibreria-selva. Si voleu saber més a la Web.



7.Poplar Kid’s Republic
Situada a Pequin a Xina, la particularitat d’aquesta llibreria es que els nens poden ficar-se en aquets forats que hi ha per tot arreu. Jo no sé si deu ser còmode però la idea no està gens malament!

6. Le Pont Traversé

Aquesta llibreria està situada a Paris, i la veritat es que tampoc té una particularitat en especial. Tot i així es  super mona i molt parisina. A mi m'encanta l'ambient que hi ha com tot molt romàntic.




 5.World on the Water 
Aquest llibreria està situada a Londres, i la particularitat que té és que està sobre l'aigua! Es a dir la llibreria està en una barca sobre el canal de Regent's, a part de vendre llibres també és una Coffe Shop. La veritat es que no hi estat i m'encataria perquè ho trobo súper original!
També us deixo la pàgina de facebook



4. The Last Bookstore
I aquesta llibreria està Los Angeles, i el que m’agrada més són totes aquestes columnes que hi ha per tota la llibreria i com estan col·locats els llibres de decoració. A la web hi trobare més informació si us interessa!


3. Livraria Lello 
Aquesta llibreria l’he pogut visitar personalment i és de una de les llibreries més maques que he vist. Està situada a Porto a Portugal i és bastant gran. A més aquesta és la llibreria que surt a la pel·lícula de Harry Potter i la Cambra Secreta (que representa Gargots i Nibres). Quan jo hi vaig anar em vaig quedar impressionada i vaig tenir la sort que no hi havia gaires turistes. Us recomano d’anar-hi! I aquí la web.



2.Shakespeare and Company
Aquesta és una de les llibreries que més ganes tinc de visitar. També situada a Paris, és una llibreria/cafeteria on en la seva època hi venien escriptors com Ernest Hemingway, F. Scott Fitzgerald o James Joyce entre d’altres.. Ara és una llibreria maquíssima que és pot visitar.
Trobareu més informació a la web.



1. Librería El Ateneo Grand Splendid 

I aquesta és la meva llibreria preferida, i a la que més il·lusió em faria anar-hi i està a Buenos Aires, Argentina.  Antigament havia estat un teatre on s’hi representaven actuacions i en els 20 va passar a ser un cinema. Des del 2000 és una llibreria i han volgut conservar part de l’essència deixant-ho pràcticament igual.


I ja està, fins aquí les meves llibreries preferides, la veritat es que m'ho he passat genial fent aquest post, i durant la recerca he trobat un munt de llibreries fantàstiques (però no les he pogut posar totes). 
Si us interessen m'ho dieu i us paso alguns links on he trobat tota aquesta informació.
I vosaltres? Quina us ha agradat més? Heu estat en alguna?
Us espero en els comentaris:)
 

2 comentaris:

  1. Hola Wina!

    M'ha encantat la entrada! La veritat és que no coneixia cap d'aquestes llibreries i ara ja tinc ganes de visitar-les algun dia, sobretot la 8, la 3, la 2 i la 1!!

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      La veritat es que son totes espectaculars! La 3 t'encantarà!
      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)