5/22/2016

De la A a la Z: Amb la E

Hey Readers!

Tornem amb les recomanacions de la A a la Z! Aquest cop amb la E



El noi del bus d'Aina Li!
 
Una historia d'amor sobre un noi i una noia que es coneixen en el bus i comencen a sortir acordant no dir-se els noms!
Amb aquesta idea seran el noi i la noia del bus i una trama senzilla però amb algun embolic.
Un llibre auto conclusiu on ens trobarem amb una historia ensucrada i entretinguda que et farà passar una bona estona!

Si vols saber més sobre el noi del bus et deixo aqui la ressenya:)











La veritat es que aquí no m’acabava de decidir sobre els personatges però el final he escollit l’Ethan Holt de la saga Starcrossed.
L’Ethan és un dels protagonistes de la novel·la New Adult Maldito Romeo.
És un actor que sis anys enrere va compartir protagonisme a l’obra de Romeu i Julieta amb la Cassie on van compartir una meravellosa historia d’amor però que va acabar trencant el cor a la Cassie. Ara sis anys més tard tornen a compartir escenari i l’Ethan vol recuperar la Cassie sigui com sigui.
La veritat es que és un personatge que m’agrada bastant encara que en un passat fos una mica capullo.

Crec que encara ha d’evolucionar una mica més i espero veure-ho en les següents entregues.

El Universo sobre mi d’Amaral. Sincerament no sóc fan d’Amaral però aquesta cançó m’encanta.

Em porta certa nostàlgia i m’encanta la lletra, ja que la trobo molt positiva!



El club de los 5 o The breakfast Club és una historia de 5 nois que coincideixen castigats en una biblioteca. Tots 5 són molt diferents però el llarg de la peli s’aniran coneixent.

Dels anys 80 i molt recomanable!


I fins aqui les recomanacions! I vosaltres? Que em recomaneu?
Us espero en els comentaris

2 comentaris:

  1. Hola Wina!

    En primer lloc moltes gràcies per posar el meu llibre!!! Sobre els altres que has posat, la veritat és que no en coneixo cap, però la pel·lícula sembla molt interessant, potser un dia d'aquests la miro!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      jjeje, el teu llibre val la pena recomanar-lo!
      La pelicula està molt bé, hi han reflexions pel mig això si...

      Ja em diras que tal!
      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)