4/12/2016

Ressenya:Algo tan sencillo com tuitear te quiero

Hey Readers!

Avui us porto un llibre d'un autor bastant conegut a la novela romàntica juvenil, i en el qual jo li tinc cert carinyo.



Autor: Blue Jeans 

Editorial: Planeta 

Preu: 18'90

Idioma: Castellà

Continuació: Algo tan sencillo como darte un beso

Saga: Algo tan sencillo #1


«El primer año en la universidad marca la vida de muchas personas. Te enfrentas a nuevos retos, nuevas ilusiones y a numerosos cambios que, por mucho que tengas previstos no dejan de sorprenderte. Todo esto se multiplica si, además, ese primer año lo pasas en una residencia de estudiantes. Vives veinticuatro horas, los siete días de la semana, con los que terminan convirtiéndose en tus mejores amigos. Abres los ojos de par en par y surge el amor, llegan las decepciones, descubres la pasión, te persiguen las tentaciones, conoces a fondo tus miedos...todo intensifi cado y a un ritmo que da vértigo. Los chicos de la Benjamin Franklin afrontan esa época repletos de sueños y también de dudas. Las cosas no siempre son lo que parecen ni salen como uno desea. Pero tienes que lanzar la moneda para saber si sale cruz o cara», 





Bé, la veritat es que el Blue Jeans és un escriptor que vaig començar a llegir amb 12 anys amb la seva primera novel·la Cançons per la Paula. I tot i que amb uns quants tòpics i alguns cliches la veritat es que a la seva època em va encantar! (Tot i que ara m'agrada eh).
Tot fan de Cançons per la Paula:)

Em vaig llegir El Club de los Incomprendidos i allà potser ja no em vaig emocionar tant. La veritat es que no tenia previst llegir-me Algo tan sencillo como tuitear te quiero... però... vaig caure a la temptació.

Ens explica la història del primer any d'universitat de nou joves: la Elena, la Iria, el Toni, l’Oscar, la Nicole, l’Ainhoa, el Manu, el Julen i el David. Tots venen de llocs diferents i seran companys de passadís a la Residencia Benjamin Franklin i hauran de conviure 24h junts.
Tots nou formen un grup amb personalitats molt diferents però s'arribaran a entendre (uns més que altres). 
Entre tots ells hi haurà una noia que només te intenció d’estudiar, no vol tenir distraccions i no té intenció de sortir ( i veiem que haurà de opinió), el noi amb aspecte de "xulillo" però que en el fons és només una barrera per amagar un passat, un noi que viu enamorat d’una noia que només coneix d’internet i mai li ha vist la cara, una noia que no viu conforme amb el seu cos... i a tots els anirem coneixent mica en mica.

A partir d'aquets nou protagonistes es desenvoluparà una trama on hi intervindran l'amor, l'amistat, la xenofòbia, l'orientació sexual i el internet entre d'altres...

Això si, una característica que té el Blue Jeans es que en molt poc temps passen moltíssimes coses i aquest no llibre no podia ser menys,
En quatre dies passen moltes coses i sentiments molt intensos entre personatges. Així vivint el límit xD
I una altre característica del Blue es que enganxa com una mala cosa i el ritme de lectura és tan ràpid que en res les 500 i pico pàgines que té, volen! (a mi em va durar una tarda)
Els personatges alguns conserven tòpics de la literatura juvenil però la veritat es que em van convèncer tot i que no vaig identificar-me en cap en concret. 
El final? Et deixa amb moltes ganes del següent (també típic del Blue) i amb moltes incògnites resoltes! 

A mi m'ha servit per sortir d'un bloqueig lector i la veritat es que m'ha vingut com una alenada d'aire fresc que m'ha anat perfecte!

Una novel·la romàntica molt d'estil Blue Jeans però una mica més madura (sobretot respecte a CPP!) i tan additives com les anteriors!

Puntuació:

I fins aquí la Ressenya! 

Us l'heu llegit? Us va agradar? Us el llegirieu?
Us espero en els comentaris!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)