3/30/2016

Un any? Com va començar tot...

Hey Readers!

Avui us porto una entrada súper especial!! I es que Atrapada entre llibres fa 1 any!!
Justament el 30 de març de fa exactament un any vaig decidir obrir aquest petit racó per parlar d'una de les coses que més m'agraden del món: LLEGIR!

new

Però m'agradaria explicar-vos com va començar tot...


Si us he de dir la veritat fa un any només coneixia dos blogs literaris (que ignorant era..), aquets blogs són Shining like a book i Angels to fly, dos blogs catalans que vaig conèixer gràcies a Adolescents.cat.
I bé, vaig veure que aquestes dues noies catalanes penjaven ressenyes, booktags..etc i tenien molt bona resposta per part d'altres lectors.
Va ser llavors quan vaig pensar que fer un blog potser no seria tan mala idea. Tot i així tampoc les tenia totes i vaig decidir esperar.
I un 30 de Març de 2015 a una avorridíssima classe de castellà vaig decidir llençar-me a la piscina i crear el blog (No a la classe clar) quan vaig arribar a casa.

I vaig endinsar-me completament el món de Blogger. Més endavant coneixeria el meravellós món de l'HTML (capteu la ironia) i m'hauria d'empassar un munt de tutorials...
A més vaig conèixer una colla de bloggers pel mig gràcies a la gran iniciativa de Lectors Catalans creada per la Idia de Viajera de Libros on vaig veure que era possible tenir 500 whatsapps per hora jajaja, però tots molt bona gent. I de pas també un munt de blogs meravellosos.
I bé, 1 any desprès aquí estic.

A més també us explicaré com va sorgir una mica tot ja dins de blogger.

D'on ve el nom?

Si us he de ser sincera no em vaig matar gaire en buscar el nom del blog. Si que hi han blogs que busquen i rebusquen el nom adient, però no és el meu cas. La veritat que em va venir el nom el cap (rollo inspiració divina) i així es va quedar. Ja veieu que no té gaire secret jajajaj.
També he de dir que si que algun moment m'he plantejat canviar-lo però el final mai m’he acabat de decidir i de moment no tinc cap intenció de tocar-lo

I el nickname?

Com haureu deduït Wina no és el meu nom. El meu nom real és mooolt comú i volia que quedes relativament original. Si us heu llegit Memòries d'Idhun el nom de Wina és la deessa de la natura. I des del primer moment em va encantar. Tan per el significat com per tot.

I el disseny?

Com heu pogut veure he canviat tantíssimes vegades de capçalera. Però mes o menys el blog sempre ha seguit la mateixa estètica. Tinc pensat fer un canvi gran i renovar la imatge del blog, però quan domini una mica més l’HTML i sobretot quan tingui temps.
Aquí us deixo la imatge de la primera capçalera (m’imagino que ningú s’en recorda jeje)



I aquí la meva primera entrada (que fa un xic de vergonya..)

I nomès em queda donar les Gràcies.

Així dons , gràcies a tots els que algun dia heu entrat el blog, gràcies a tots els que heu comentat, gràcies a tots els que heu quedat i heu anat seguint l’evolució del blog.

Moltíssimes gracies a tots! Sense vosaltres no seria possible!








PD: Quan vaig fer l'enquesta del blog vaig veure que hi havia gent que volia saber qui hi havia darrere del blog. En breus penjaré una pagina en el menú on podreu accedir-hi ;)

7 comentaris:

  1. holaa
    enhorabona per l'any :) segueix així preciosa <3

    un petó ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Meerci Aria!
      Vas ser una inspiració molt gran xD

      Petons!

      Elimina
  2. Hola!!! Felicitats per l'anyet! Que mono, ¡hay que ver como crecen...! :')
    Per cert m'ha flipat lo del nom rotllo inspiració divina xD
    Segueix endavant, Wina!!! Arribaràs lluny <3

    Un petò, fins sempre. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Azuul!
      Meerci per les teves paraules! Ja veus... el nom va ser moolt molt randomxD

      Meerci! Ens llegim!

      Elimina
  3. LOL VAM CREAR EL BLOG EL MATEIX DIA (27 DE MARÇ) QUE FORT TOT TIA.

    PD: Felicitats per l'anyet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJAJAJAJAJA vale m'acabo d'adonar que m'he equivocat..
      Nono, jo vaig crear-lo el 30 xD, vaig escriure el post el 27 i em vaig confondre..Ara ho canvio!
      Ei però pocs dies de diferencia:)
      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)