3/27/2016

Ressenya: El noi del bus

Hey Readers!

Aquesta setmana santa m'ha pillant una mica massa de sorpresa i tots els canvis que volia fer se m’estan endarrerint... a més de que tots els canvis que volia fer m'han robat temps per fer entrades...

Però avui us porto una ressenya una mica especial... El Noi del bus és el llibre de la bloguera Aina Li del blog Histories Trobades 




Autora: Aina Li

Editorial: Fanbooks

Preu: 14'90

Idioma: Català

Saga:  No



La Diana agafa cada tarda el bus per tornar a casa després de l’institut. Aquella tarda, s’asseu al costat d’un noi guapíssim, però ell ha de baixar a la parada següent i s’acomiaden sense dir-se els noms ni donar-se els telèfons. Però la casualitat farà que es tornin a trobar i surtin junts seguint un pacte: no es diran els noms durant un mes, ell serà el noi del bus i ella la noia del bus.
couple



He de reconèixer que tenia una mica de por... es a dir normalment les escriptores no llegeixen les meves ressenyes (amb alguna excepció clar) i em sentia com amb compromís de que m'agrades. A part de que l'Aina Li ha comentat bastant en aquest blog i la conec un xic (com a bloguera vull dir)
Però no calien les meves pors.  El llibre m'ha passat volant i la historia se m'ha fet entretinguda i he dir que tot i no ser un llibre que ha marcat la meva vida lectora, m'ha agradat bastant.
A més per ser escrit per una noia de 15 anys jo crec que té molt de mèrit.


El Noi del bus ens explica la historia des de dos punts de vista. La Diana agafa el bus cada dia i un dia la casualitat fa que ensopegui amb en Joan en noi de ulls verds que li cridarà l’atenció . El destí farà que és tornin a trobar i aquest cop es coneixeran personalment.
busDes del primer moment connectaran i el cap d’uns dies acordaran tenir una cita amb una condició una mica especial, durant un mes no sabran el nom de l'altre i seran el Noi del Bus i la Noia del Bus.
En aquesta combinació s'hi afegiran el nucli d'amics d'ells dos que en segons quin moment jugaran un paper important.
Una cosa que m'ha agradat molt és on esta ambientat, és a dir el bus per mi és un escenari molt familiar tot i que no faig uns trajectes tan llargs com la Diana. I l'altre escenari que també surt bastant és l'Starbucks on també hi vaig més sovint del que voldria jejej..

loveLa trama del bus és original i m’ha agradat com l’escriptora el principi feia els embolics amb les parelles i que els amics dels dos intentaven ajuntar-los sense saber-ho... Tot i així alguns moments Diana-Joan m’han semblat una mica massa ensucrats i també molt perfectes ( és a dir una mica irreals).
Els personatges també m'han agradat però tenen alguns tòpics i són bastant plans. En Joan l’he trobat pel meu gust massa perfecte, i m’ha agradat més la Diana. També m’ha agradat la relació tòxica d’una de les amigues de la Di, tot i que està més en segon pla i el tema de la homosexualitat tot i que també està més en segon o tercer pla.
El llibre és llegeix molt ràpid i en poques hores te l’acabes.
El final? M’ha agradat, però me l’esperava, tot i així m'agradaria saber que va passar amb el tema Albert.


En resum, El Noi del Bus és una historia d’amor senzilla i perfecte per una tarda o per un dia de vacances.


Puntuació:


I vosaltres? Us l'heu llegit? Us va agradar? Us el llegirieu?
Us espero en els comentaris

4 comentaris:

  1. Al final has perdut la por a llegir-lo! A mi també em va agradar bastant, m'alegro que a tu també! Un petó, ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sii! jejej no sabia quines expectatives portar!
      Però el final ha valgut la pena!

      Petons!

      Elimina
  2. Hola Wina!

    Me n'alegro moltíssim que al final que l'hagis llegit i sobretot que mínimament t'hagi agradat! La veritat és que no sé que més dir-te, però gràcies per haver fet la ressenya!

    Un petó!
    PD: Sento haver tardat tant a llegir-la, però quan dic que he estat molt desconnectada d'aquest món, encara és dir poc!

    ResponElimina
  3. Es un libre entretingut!!! Y molt ben escritor per una noia tan joven con l'Aina Li

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)