2/15/2016

Els meus escriptors preferits

Hey Readers!

Avui us vinc a parlar dels meus escriptors preferits, la gran majoria són escriptors del qual he llegit més d'un llibre seu (o d’una saga), i per tant ho puc valorar amb més d’un llibre i que tots m’hagin encantat.

Bé, dons la veritat és un TOP 5 +1 ja que l’última escriptora només m’he llegit la seva única saga però realment és molt especial per mi.




Sens dubte és la meva escriptora preferida, ja que de tots els llibres que m'he llegit seus, cap m'ha decebut i tots m'han semblat increïbles.
La Laura té una manera de narrar que atrapa i t'enganxa, i sempre fa que que els llibres se’t passin volant.
Les seves histories solen ser de fantasia i amb uns girs argumentals inesperats!





Perquè amb la saga de Percy Jackson va fer que tornès a disfrutar com una nena, i la mitologia m'agrades.
Els seus llibres les dos sagues de Percy Jackson i les cròniques de Kane són llibres orientats en la mitologia en un món actual, amb un toc original i divertit.


Tot i que d'aquestes dues escriptores només m'he llegit dos llibres, els dos m'han encantat.
Dues escriptores que a 4 mans monten uns mons increïbles i que els seus llibres estan plens de cites èpiques, d'ensenyances i valors. Tant amb Alianzas i Sueños de Piedras són dos llibres addictius.




Aquesta escriptora amb els seus llibres sempre tenen un fons educatiu, narrat d’una manera que t’ensenya moltíssimes coses.
Amb els diaris de la Carlota ens explica moltes coses sobre les drogues, la violència de gènere, el feminisme... però des d'un punt de vista senzill que ho pots entendre perfectament.
També amb histories com Bitllet d’anada i tornada i El rastre brillant del Cargol t’ensenya coses que potser no estàs acostumat a veure però que existeixen.

Aquesta escriptora m'encanta amb les seves novel·les Chick-lit, ja que són novel·les fresques, divertides i entretingudes que et fan passar una bona estona.
Els seus personatges són molt reals i es possible sentir-te identificada, o simplement identificar-los amb algú que coneguis.           
Barreja de Romàntica amb New Adult sempre amb un toc d’humor.



Amb aquesta escriptora faré una excepció ja que només m'he llegit la saga de Harry Potter, però HP va ser la saga que em va introduir el món de la lectura , i tot va ser gràcies a J.K Rowling.
Els seus llibres són simplement espectaculars.



I vosaltres quins són els vostres escriptors preferits? Coincidim amb algun?
Us espero ens els comentaris :)


2 comentaris:

  1. Ains, fangirlejo molt amb Gemma Liena, ja ho saps <3
    M'ha agradat molt l'entrada! Potser m'animo a fer alguna cosa semblant d'aquí poc ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Heyy!

      Gemma Lienas *-*
      Si t'animes, l'espero amb impaciencia!

      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)