1/15/2016

Opinió: Shadowhunters


Hey Readers!

Avui us porto la meva opinió de que m’ha semblat la nova sèrie de Shadowhunters, que és va estrenar el 12 de gener  i esta basat en el llibre Caçadors d'Ombres: Els instruments mortals de Cassandra Clare. Aqui us deixo el tràiler:


Jo em vaig llegir els llibres fa 1 any i poc i l'últim me’l vaig llegir l'any passat, així que tenia ganes de saber com seria la sèrie. Tot i així algunes coses no me’n recordava molt i he tingut que fer una mica de memòria

Aquets són els actors de la peli
Ja s'havia fet una peli anteriorment i tot i que els actors m'agradaven, la pel·lícula em va decebre moltíssim (i diria que no nomes a mi). Així dons tampoc tenia unes expectatives molt altes.

Només en penjat els dos primers capítols (però és penjaran cada dimarts) i he de dir que m'he sorprès més del que m'esperava.
De moment estan respectant bastant el llibre, i no m'ha semblat veure alguna cosa que s'han inventat amb tot el morro del món, en serio em posa molt nerviosa quan fan això. Tot i així, també, tot avança molt ràpid en nomes 2 capítols però ja es veurà l’evolució.

He de dir que els actors el principi no m'acabaven de convèncer, però si que m'han encantat la Isabelle, en Magnus, l’Alec i la Jocelyn. Crec que han sigut els actors més ben trobats. També m'ha agradat el Simon, tot i que en aquest moment del llibre es a dir, ara de la sèrie em cau una mica malament.

Actors de la serie
I bé, en Jace la veritat es que m'ha decebut una mica, és a dir té la seva xuleria que el caracteritza però per mi encara li falta alguna cosa. Per cert a risc de sonar una mica superficial però l'Alec és el triple de guapo que en Jace perfavorr! . Jo sempre m'havia imaginat com en Jace el “guapo oficial”. M'enteneu?
I per últim la que més m'ha decebut ha sigut la Clary, mira, també és cert que m'havien ficat ja unes expectatives bastant baixes i he de dir que no ho fa malament del tot, si que és una miqueta pava però suposo que canviarà (Espero!). Però es que l'actriu la veig zero com a Clary. Suposo que ja m'acabaré acostumant.
 

I ja està! La veritat es que és un bon començament de sèrie, i si sou fans de caçadors d’Ombres us animo a mirar-la!


Puntuació:
Bastant bé!
L'heu vist? Us va agradar? La mirareu? Quins actors us agraden més?
Us espero en els comentaris:)

4 comentaris:

  1. Hola Wina,

    No sabia que ja l'havien estrenada! Quan pugui la miraré, la veritat és que estic d'acord amb tu en això dels personatges i els actors, tots em sembla que encaixen molt bé, menys els protagonistes.. no sé perquè. I amb això de que l'Alec és més atractiu que el Jace a la sèrie, estic totalment d'acord i també se'm fa estrany..

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Si! Jo la vaig mirar el seguent dia! Si el tema dels actors és una mica estrany, però espero acostumar-me ben aviat!
      Espero que valgui la pena!

      Petoons!

      Elimina
  2. M'encantaria mirar-la!!
    Per on la puc veure? Sabeu cap pàgina que estigui bé? Es que Caçadors d'Ombres m'agrada moolt!!
    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      De fet surt cada dimarts per Netflix:) però jo ho miro per seriesflv.net, això si estan en angles subtitulat:)
      Espero que t'agradi!
      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)