1/06/2016

Cosetes pendents i Propòsits

 Hey Readers!

Que tal? Ja som a 2016! I sembla que fa poquíssim que vaig obrir el blog...
I per cert! Feliç dia de reis! Us han portat molts llibres?
La veritat es que el 2015 han passat moltes coses bones, entre elles el blog està clar!
I a nivell de reptes... tampoc està mal..


Primer de tot no he pogut acabar l'Automthon, me n'han quedat 3, però tot i així estic molt orgullosa perquè me n'han quedat molt pocs, tot i que alguns encara no n'he fet ressenya ( i no estic segura de fer-la)... això dons mireu com ha quedat:

  • Libro con la portada negra Medianoche
  • Libro en el que haga frío. Girl Online
  • Libro con más de 400 páginas. El nombre del viento
  • Libro con la portada verde. La canço de la nostra vida
  • Libro con un título laaargooo. A todos los chicos de los que me enamoré
  • Libro donde un personaje haya estado enfermo.-
  • Libro con una portada bonita. La reina Roja
  • Libro con un árbol en la portada. Allà on els arbres canten (rellegit)
  • Libro en el que haya un romance. El (sin) sentido del amor
  • Libro con menos de 250 páginasSi decido quedarme
  • Libro en el que salga un animal. No culpes el karma de lo que te pasa por gilipollas
  • Libro con un protagonista masculino.Legend
  • Libro clásico. El petit príncep
  • Leer un libro pendiente de hace mucho tiempo.-
  • Libro con una adaptación cinematográfica o de televisión-

é    Més coses;  aviam he acabat la #MaratóNadalencaAEL amb avui la última entrada, i tot i que estic contenta de com ha quedat  no estic segura de repetir-la l'any que ve....ha estat una mica estressant...

 També estic molt contenta ja que aquest any no he llegit gairebé res que no m'hagi agradat, potser la pitjor lectura ha estat After per la decepció que em vaig endur, però realment segurament també la única.
 En canvi he decobert llibres genials i molts autors nous!  



     I tanquem ja el 2015, per donar pas el 2016!
  

 Que em propso?

1.    No haver de fer parades en blog, sobretot de tan llargues com la del juliol passat...

 2.  Fer créixer el blog!

 3. Canviar el disseny!


A més m’he tornat apuntar a un altre repte literari! El de les 4 estacions! Creat per Cristina entre letras, Dragones literarios i La estanteria de Helena!
Consisteix en llegir 2 llibres diferents per cada estació, és molt senzill!

Hivern:
- Un llibre amb portada blanca
- Un llibre que tingui neu :a la portada, en una escena del llibre, o al títol

Primavera:
-       Un llibre que tingui una portada verda o colorida
-       Un llibre que tingui flors (o semblant): a la portada, en una escena del llibre, o al títol

Estiu:
-       Un llibre amb la portada groc o taronja
-       Un llibre que tingui platja (o mar): a la portada, en una escena del llibre, o al títol

Tardor:
-       Un llibre amb la portada marró o gris (una portada fosca)
-       Una portada que tingui pluja: ): a la portada, en una escena del llibre, o al títol

I bé això es tot ! A per el 2016!
Ens veiem d'aquí res per portar-vos una ressenya que em fa especial  il·lusió
Us espero en els comentaris!





2 comentaris:

  1. Hola Wina,

    Me n'alegro que hagis tingut un bon any lector ;)! Jo de l'autumnthon crec que no he arribat a complir ni la meitat de requisits hehehe :$, així que no crec que m'apunti a res pel moment, però espero que puguis complir aquest repte al que t'has apuntat!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Esperem que aquest encara sigui millor! La veritat es que aquest repte literari és molt més curt i senzill que l'Automthon jejej

      Ens llegim! Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)