12/26/2015

Millors lectures del 2015

Hey Readers!

Avui, us porto les millors lectures de l'any, crec que ha esstat un bon any, i he disfrutat de grans lectures, així dons fent el recompte he ordenat de pitjor a millor!








En el número 5 hi trobem Extras, el desenllaç de la saga Traïció! la veritat es que el principi del llibre estava un xic desconcertada però el final em va acabar encantant! No dic res per evitar spoilers!



ressenya

Últimament estic parlant moltíssim d'aquesta novel·la, i si és  A todos los chicos de los que me enamoré, un llibre que em va encantar amb una trama original, i amb uns personatges fantàstics! 


ressenya

En el número 3 hi trobem Alianzas de Iria G.Parente i Selene. M. Pascual! Em va encantar l'escriptura a 4 mans i sobretot el desenvolupament de la trama.



Aquest llibre és dels últims que m'he llegit, i és Entre Tonos de gris, una novel·la intensa i molt emocionant! Espero fer ben aviat la ressenya!



ressenya


I finalment! El millor llibre de l'any 2015, desprès de valorar molt, és... Totes les fades del regne! Em va encantar com la Laura va portat tot el tema de les fades Padrines! Tot i que el final va ser una mica.... Mm... inesperat, crec que em va sorprendre de tal manera que ha acabat sent un dels meus llibres preferits!





I vosaltres? Quines són les vostres millors lectures d'aquest any? Coincidim?
Us espero en els comentaris!

2 comentaris:

  1. Hola Wina!

    Ja coneixia tots els llibres dels quals em parles i els quatre millor el tinc a la wishlist des de fa temps, fins i tot Todas las hadas del reino, que està a la meva prestatgeria esperant a ser devorat.
    La millor lectura d'aquest any per a mi ha estat Croquetas y wasaps, un llibre que recomano moltíssim.

    Un petó, ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. OOoh!

      Espero que ben aviat tel's llegeixis perquè són GENIAALS!
      Sisi el teu llibre també el tinc a la wishlist aviam si li dono una oportunitat!

      Petons, ens llegim!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)