12/22/2015

#MaratóNadalencaAEL

Hey Readers!

Ja heu acabat el trimestre? Jo si, i sóc moolt feliç! Ara tinc ganes de Nadal, de relaxar-me i llegir!

book, starbucks, and christmas image
Planning

Tot i així el blog no queda gens inactiu! De fet aquestes vacances s'acosta una explosió d'entrades!
Aquets últims dies he vist en alguns blogs amb entrades nadalenques i a mi també m'han vingut ganes de fer-ne unes quantes. (Si voleu cotillejar on he vist aquestes entrades només cal que entreu a Perduda entre Pàgines, Joana's Books o el canal de youtube de Recomanacions de llibres)

De fet t'animaven a que t’unissis a les seves propostes nadalenques, però a mi per dates no m'anava bé i així també puc adaptar el contingut.
És per això que he creat la:

#MaratóNadalencaAEL

On és penjaran entrades relacionades amb nadal els dies clau és a dir

24 25 26 31 1 6

És evident que entenc que no entrareu el dia de Nadal en el blog però heu de saber que tindreu entrada igualment i que es obvi que la podreu mirar un altre dia.

Així dons espero que us faci tant il·lusió com a mi i us encantin les entrades que he preparat!

Que en penseu? Entrareu el blog per mirar les entrades de nadal?

Us espero en els comentaris:)

































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































3 comentaris:

  1. Hola Wina!

    Jo també he acabat el trimestre i tinc tantes ganes o més de relxar-me, llegir i celebrar el Nadal! Em sembla perfecte que pengis entrades per Nadal i espero poder-me passar el mateix dia o sinó una mica més tard per mirar-les!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Siii! Vacances de Nadal! Se m'ha fet llarg el trimestre!
      Merci! Espero que t'agradin:)
      Ja em diràs que et semblen!

      Petoons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)