12/20/2015

Liebster Award (II)

Hey Readers!

Avui us porto el premi de la Liebster Award el problema es que tinc com unes quantes acumulacions de fa molt temps .
Així dons ho he partit fins el següent liebster Award i avui faré les preguntes de la Pingu de El pingüino lector, i de l'Azul de Cruzando Abismos.


Bé les normes són molt facils:


- Agrair al blog que t’ha nominat i seguir-lo.
- Respondre a les 11 preguntes que t’han fet.
- Nominar a 11 blogs que tinguin menys de 200 seguidors.
- Avisar-los que han estat nominats.

- Realitzar 11 preguntes als blogs que han estat nominats.


Començem!

Pingu:








Vaja que complicat...de fet crec que mai m'he llegit cap llibre on sortissin pingüins... Alguna recomanació?








I tant! Es la meva principal fonts de llibres...  la meitat de llibres ressenyats surten de la biblioteca, i de fet ja em sé com va tot, amb el PI, o la maquines electròniques que han posat ara..










Ostres! Em pilles una mica de sorpresa, avia’m sempre tinc algun dubte però crec que em quedo amb Dos ciris el diable de la Laura Gallego.







Durant molt de temps va ser Memòries d'Idhun, m'he rellegit aquesta saga infinits cops, però l'any passat va ser destronada per Caçadors d'Ombres: Els Orígens. Sense oblidar que tinc un carinyo molt especial a Harry Potter.








Uf... absolutament tots els seus llibres crec que cap, però de la Laura Gallego i de la Gemma Lienas n'he llegit la majoria i m'encanten.








L'any passat vaig passejar per la Rambla de Barcelona i vaig acabar comprant dos llibres genials: Alianzas i Totes les fades del Regne






No :(, i la veritat es que m'encantaria anar-hi algun any! Qui sap si  l’any que ve...







Ja saps Lectors Catalans rules:)






Siii!








El contingut que escrius
.





M'he de mullar?

Azul Celeste:








Fantasia i romantica! I tot junt sóc més que feliç









Ara mateix no m'en ve cap a la memòria, però segurament si 








Laura Gallego! M’encanten tots els llibres que m’he llegit










La veritat es que haig de dir que m'encanta escriure tot i que ara mateix no escric res.. Qui sap si en algun futur...












Harry Potter. Va ser dels primers llibres que vaig llegir i va acabar sent la lectura que em va introduir en aquest món.










Entre tonos de gris, un llibre historic en el qual m'està agradant força










Cartas d'amor a los Muertos. En serio des de que va sortir en angles tinc unes ganes boges d'aquest llibre. Espero que caigui per nadal...











La veritat es que n’hi ha la tira, però una que m’encanta és la del Petit Princep:

“L’essencial és invisible els ulls”











M’és indiferent però potser amb la noia amb puc sentir més identificada












Ostres ara mateix potser la de Besties fantàstiques i on trobar-les, tinc ganes de tornar a veure el món de HP a la gran pantalla!








Mmm.. realment no sóc molt cinèfila però no vull que es faci una adaptació d'After perquè li donarà més fama de la que ja té, i pel missatge que dona no vull que s'escampi.. Tot i així sé que ja va en camí i no hi ha res a fer.

Aqui estan les meves preguntes:

-Quin personatge demanaries per reis?
-Quin llibre demanaràs per Nadal?
-A quin moment del dia llegeixes?
-Quin és el llibre o saga que més t'ha marcat?
-Que et va fer decidir entrar a la blogosferra?
-Que és el que més t'agrada de tindre un blog?
-La teva  série preferida?
-Quina és la teva adaptació preferida d'un llibre?
-Si poguesssi tindre un súper poder quin seria?
-Quin és el teu llibre preferit?
-Quin llibre em recomanaries?

I els meus nominats:

La Tecla de Perduda entre pàgines
La Joana de Joana's Books
La Maria Eugenia de La biblioteca de Hedwig
La Camila de Mi punto de Vista

I fins aqui la Liebster Award! Us ha agradat?
Us espero en els comentaris:)







4 comentaris:

  1. Respostes
    1. jajajajaj!
      I tant, tot el que vulguis ;)

      Petons!

      Elimina
  2. Hola Wina!

    Felicitats pel premi!! Jo tampoc he anat mai a la setmana del llibre en català :(, a veure si també hi puc anar l'any que ve! I ara mateix m'estic llegint el meu primer llibre de la Laura Gallego, a veure si m'agrada tan com a tu!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Merci! Sé que també tinc algunes preguntes pendents teves..
      Espero que la Laura t'encanti! I podem parlar-ne juntes!
      Ens veurem a la quedada de lectors??

      Petoons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)