12/01/2015

El blog es fa twitter!

Hey Readers!

Avui tocaria una ressenya, però entre que estic d'exàmens, i que m'ha estat impossible fer una entrada decent en aquests dies, per falta de temps he decidit aprofitar per dir que el blog té una nova xarxa social:

Twitter!

He de dir que és en realitat el meu twitter personal, però com que quasi no el feia servir com a tal, i el dedicava més els llibres, he fet alguns canvis i he decidit fer-lo servir per alguna cosa de profit com es el blog, però tot i així no trobareu res que em relacioni amb el meu perfil anterior

Així dons em podeu seguir a:


Bé, els blogs que tingueu twitter m'ho podeu deixar a baix, en els comentaris:)


A més també aviso que aquesta setmana el blog estarà inactiu perquè tinc exàmens i no tinc gens de temps per fer ni una sola entrada, tot i així compensaré la setmana que ve ja que tindre tot el pont per actualitzar.

Que us ha semblat? Teniu twitter?
Us espero en els comentaris!



1 comentari:

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)