12/25/2015

Booktag: Nadal

Hey Readers!

BON NADAL!!
Espero que passeu un nadal genial amb família que mengeu molt torrons i que us portin molts regals el Pare Noel o el Tió!

Per això us porto la Booktag de Nadal creada per la Tecla de Perduda entre pàgines




Un Llibre fantàstic que em va encantar va ser Totes les Fades del Regne de Laura Gallego, ens explica la historia d'una fada padrina d'una manera molt especial





Un llibre que m'encantaria tenir per Reis és Sueños de Piedra, ja que la trama em crida molt i n'he sentit critiques molt positives!



Un clàssic que em va agradar va ser Orgull i Prejudici que relata com eren les famílies abans.




La meva trilogia preferida és Caçadors d'Ombres: Els Orígens! Em va encantar tota la historia d'amor que hi havia, com estava escrit i com es va desenvolupa tota la trama! Absolutament increïble

Aquests últims mesos m'he llegit molt llibres romàntic molt dolços, però em quedo amb Lola i el chico del lado, la continuació d'un beso en París. Molt bonic tot.




 
Uff... d'aquí poc faré un ranking de millors lectures del 2015, i és per això que ara ho vull deixar en blanc.


I fins aquí el booktag de Nadal! Espero que us hagi agradat!

Coincidim? Que escollirieu vosaltres?
Us espero en els comentaris:)



1 comentari:

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)