11/05/2015

~Cites #1: Harry Potter

Hey Readers!

Avui us torno a portar una secció nova! (Tranquils, ja acabo), de fet l'he vist el blog de Books are oxygen. I la veritat es que m'ha agradat molt!

Es simplement  recopilar totes (o una gran part) les cites que t'agradin que surtin en un llibre.
La veritat es que començarem amb un llibre que SEGUR que tots coneixeu (i bona part l'heu llegit), yas, Harry Potter!


S'ha de tenir coratge per enfrontar-se als nostres enemics, però fa falta el mateix valor per fer-ho amb els millors amics.- Dumbledore

El món no es divideix en gent bona i dolenta, tots tenim llum i foscor dins de nosaltres, el que realment importa és la part a la qual fem cas. Això és realment el que som.- Sirius Black

Luna Luna Lovegood animated GIF


No et compadeixis dels morts Harry, compadeix-te dels vius, i sobretot d'aquells 

que viuen sense amor- Dumbledore


Treballar és important però es més important creure en tu mateix-Harry Potter


Harry Potter Gof animated GIF


No serveix de res preocupar-se. El que hagi d'arribar, vindrà, i llavors ja ens hi haurem
d'enfrontar.-Hagrid

La veritat, és una cosa preciosa i terrible. I hauria, per tant, ser tractada amb precaució.-Dumbledore

Harry Potter Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban animated GIF


 La grandesa inspira enveja, l'enveja engendra rancor i la rancúnia genera mentides.- Lord Voldemort

No es bo deixar-se emportar pels sonmis i oblidar-se de viure- Dumbledore

Daniel Radcliffe Harry Potter animated GIF

I fins aquí, les cites de Harry Potter, evidentment n'hi han moltes més, però tampoc no era qüestió de motivar-se allà amb les frases xD.
La veritat es que jo també m'he flipat una mica, però  avui estava nostàlgica i he volgut dedicar aquesta primera secció, a un llibre molt especial per mi.

Feelings Sad animated GIF



I vosaltres? Quina és la vostra frase preferida de Harry Potter? I que us ha semblat la nova secció?
Quin voleu que sigui el següent llibre, on recopili totes les cites?

Us espero en els comentaris:)


5 comentaris:

  1. Hola Wina,

    Jo no m'he llegit cp llibre de Harry Potter (sé que és estrany...) i només he vist dues o tres pel·lícules (encara més estrany, ho sé..), però les frases m'han agradat molt, tot i que les millors són les del dumbledore!!

    Petoons!

    ResponElimina
  2. Holaa!

    Dons ja tels estàs llegint!! Son increibles!
    Sens dubte les millors son les del Dumbledore!
    Petons! Ens llegim

    ResponElimina
  3. Hola!
    No sé si em recordaràs. Sóc la Lia, del blog actualment fantasma Chupa-Chupas.
    Estava recordant vells temps pel meu blog quan he vist un comentari teu i me recordat de tu... Una de les meves seguidores més fidels ;) I he entrat al teu perfil i he vist que tenies un blog, he cotillejat una micona i vinc a dir-te que m'ha agradat molt. Les entrades que hi penjes són molt interesants!
    I bé, només això... :)
    Moltes felicitats pel nivell del blog!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Es clar que m'en recordo de tu! Si vaig seguir durant moltisim de temps el teu blog! M'encantava ja saps ;)
      No saps la ilusio que m'ha fet el teu comentari! Merci!
      La veritat es que encara he de millorar moltisimes coses, però m'agrada molt administrar-lo!
      Mil gracies!

      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)