11/16/2015

Beautiful Books #2

Hey Readers!

Avui tornem amb la secció de Beatiful books, de fet avui us volia portar una altre cosa, però per falta de temps, l'he traslladat a la següent setmana:)

Avui us vinc a parlar de les portades de.... ORGULL I PREJUDICI!
La veritat es que m'encanta aquest llibre i espero fer ben aviat la ressenya...


Així dons analitzarem les portades dels diferents països!

Edició Catalana




Només he trobat una portada catalana i sincerament tampoc es que m'encanti, tot i així m'agradaria que n'hi haguessin més.

Edicions Espanyoles


Les portades espanyoles, n' hi han que són boniques i d'altres que són horroroses, jo tinc l'edició de la segona fila la primera, però sens dubte la que m'agrada més és la turquesa.

Edicions Angleses



Les edicions angleses són les meves preferides m'encanten totes, potser la única que no m'agrada gaire és la segona fila, la primera. Però totes les altres són super boniques.

Edicions Franceses

D'edicions franceses m'ha costat trobar-ne i sincerament, no m'agraden gaire, potser la única que se salva és la primera, però les altres....

Edicions Italianes

Amb les edicions italianes em passa igual que amb les franceses tampoc m'agraden molt, però la primera i la segona se salven.


Edicions Alemanyes


Les edicions alemanyes quasi totes m'agraden, les dues primeres són les meves preferides, i les altres no estan malament.


Quina és la edició que us ha agradat més? I la que menys? Us heu llegit Orgull i Prejudici? 
Us espero en els comentaris:)




3 comentaris:

  1. Hola Wina!

    Coincideixo amb tu, les angleses i les alemanyes en general són preciosess! En canvi les altres, doncs no sé.. podríen ser moolt més boniques la veritat!

    Petoons!

    PD; M'agrada moolt la secció!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Dons si la veritat;)
      M'encantaria tindre les angleses, son genials!

      Petonss

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)