10/18/2015

Ressenya: El nombre del viento

Hey Readers!

Avui us porto un llibre, amb molta fantasia  i unes quantes pàgines, es per això que m'ha ajudat a completar el llibre de l'Automthon

-Un llibre de més de 400 pàgines



Autor: Patrick Rothfuss

Editorial: Plaza&Janés

Preu: 22,90

Idioma: Castellà

Saga: L'assassí de reis #1

Continuació: El temor de un hombre sabio




En una posada en tierra de nadie, un hombre se dispone a relatar, por primera vez, la auténtica historia de su vida. Una historia que únicamente él conoce y que ha quedado diluida tras los rumores, las conjeturas y los cuentos de taberna que le han convertido en un personaje legendario a quien todos daban ya por muerto: Kvothe... músico, mendigo, ladrón, estudiante, mago, héroe y asesino.
Ahora revelará la verdad sobre sí mismo. Y para ello debe empezar por el principio: su infancia en una troupe de artistas itinerantes, los años malviviendo como un ladronzuelo en las calles de una gran ciudad, y su llegada a una universidad donde esperaba encontrar todas las respuestas que había estado buscando.





Buf! He de dir que em volia treure de sobre la premisa de l'Automthon, de llegir un llibre de més de 400 pàgines... I ho vaig decidir fer amb el Nom del Vent, un llibre que feia temps que tenia fitxat...

Cover art for the Finnish edition of The Name of the Wind by Patrick Rothfuss. (Kingkiller Chronicle Fan? VISIT eoliantavern.com): Aquest llibre dona molt de parlar i està ple de màgia, aventures i fantasia.

Ens trobem en una hostal en algun lloc, on en Kote es un posader normal , el que no sap la gent, es que aquest home és en realitat en Kvothe, un mite, una llegenda, que tothom dona per mort
Tot i així un escriba descobreix qui es, i li demana per favor que li expliqui la seva historia, ell el principi si resisteix, però acaba accedint amb la condició que la seva historia durarà 3 dies.
I ens explica l'inici de la seva historia, començant per una família de trobadors, un mestre arcanista i un somni que perseguirà.
Coneixerem en Kvothe d'onze anys, un nen feliç que viu en una troupe de Trobadors, coneixerem el seu mentor un arcanista, i tot el que farà per aconseguir arribar a la universitat


“Quería aprender el nombre del viento. Quería dominar el fuego y el rayo. Quería respuestas a diez mil preguntas y acceso a su archivo.”

M'ha agradat molt! Crec que és un trama molt treballada, i molt xula, el ritme és àgil, i en cap moment t’avorreix, està plena d'aventures que viu el protagonista, i situacions inesperades.

Això si, m'ha passat una cosa, he trigat una mica més del que tocava bàsicament, perquè pràcticament no hi ha amor o més aviat amor d'una manera més sutil.
Avia’m deixeu que m'expliqui, estic molt acostumada a llegir histories amb una historia romàtica pel mig, es a dir no necessàriament novel·la romàtica, pot ser també una distòpia, historia paranormal etc... Aquí una noia no apareix fins diguem més de la meitat del llibre, i una historia d'amor ben be no sorgeix... Si us llegiu el llibre m'entendreu. Es per això que em va ser més difícil avançar. Això no vol dir que en cap moment s'et faci avorrida, simplement que jo no hi estava acostumada.
a beautiful scene from The Name of the Wind, by Patrick Rothfuss:
                                                                                         
El protagonista em va encantar! Es d'aquets personatges que evolucionen moltíssim al llarg de la novel·la, gracies a les situacions que es troben, aprèn dels seus errors i és molt intel·ligent, em va caure molt bé.                          
Els altres personatges més secundaris també els vaig trobar molt treballats, i perfilats, destaquen en Bast, el seu aprenent, en Cronista, l’escriptor, en Wilem i en Simmon els seus amics, i la Denna, una noia molt misteriosa i molt especial... La veritat es que en general tots els personatges són bastant treballats inclús els que surten poc.
La veritat es que en Rothfuss té una ploma meravellosa, que descriu molt les situacions, i cuida molt el detall, dona gust llegir.

"Las palabras pueden arrancarles lágrimas a los corazones más duros. Existen siete palabras que harán que una persona te ame. Existen diez palabras que minarán la más poderosa voluntad de un hombre. Pero una palabra no es más que la representación de un fuego. Un nombre es el fuego en sí."


Però el millor per mi va ser tot el món que ha creat i la quantitat de fantasia que hi ha dins del llibre! Es simplement increïble
El final? Em va deixar amb ganes de més! Tot i que ja ens anticipa algunes coses.
Tinc ganes de llegir el Temor de un hombre Sabio però crec que trigaré una mica, ja que he d’acabar l’Automthon!
En resum, el nom del Vent , és una novel·la plena de màgia i fantasia que no us decebrà !

Puntuació:


Us l'heu llegit? Us va agradar? Us el llegirieu?
Us espero en els comentaris:)




6 comentaris:

  1. Hola! Aquest llibre el tinc pendent des de fa moltíssim! A veure si li dóno una oportunitat ; )

    Un petó<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ariaa!

      Val molt la pena! Ja em diras que tal!
      Espero veure aviat la ressenya el teu blog:)
      Un petó!

      Elimina
  2. Hola Wina!

    El llibre sembla estar bé, però això de que no hi hagi amor, o sigui molt subtil, en tria endarrere. No és que per mi sigui imprescindible l'amor en una novel·la, però definitvament li dóna un bon toc per fer-me continuar llegint. Ja em.prnsare si me'l llegeixo!

    Petoons!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Ja veus! a mi el llibre em va encantar, però a mi també em costa quan no hi ha amor!
      Però que no et tiri enrere, ja que val la pena donarli una oportunitat!
      Petons!

      Elimina
  3. Aquest llibre em va semblar absolutament increïble! És pura poesia!!! Tinc unes ganes de que treguin la tercera part...
    Per cert, el teu blog mola��

    Laila

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      A mi també em va encantar:), quan acabi els examens i l'automthon, començare el segon! Espero que no em decebi!
      Mercii! Sempre m'alegra llegir aquets comentaris!
      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)