10/14/2015

De la A a la Z ~ Amb la A

Hey Readers!

Tornem a estrenar secció! Aquest cop de la A a la Z, una secció originaria del blog Gritando al silencio. Es tracta de dir una recomanació amb les lletres de l'abecedari. Segurament serà una secció mensual

Comencem!

A todos los chicos de los que me enamore, fa poc que vaig fer la ressenya, i ja us vaig dir que m'havia encantat!


Amèrica Singer de la Selección, encara no us he parlat de lo que em va agradar aquest llibre, però l'America és una d'aquestes protagonistes que em van caure realment bé!



Amagada Primavera, de Txarango! La veritat es que és una cançó que m'encanta ja que fa referencia el St. Jordi, a més de que personalment em porta bons records.



Anatomia de Grey, si us he de ser sincera he vist pocs capítols d'aquesta sèrie, i tot i que m’agrada, li tinc una especial simpatia, per una associació que m'hi fan :)



No sé com però aquets dies casi no tinc temps per fer i pujar entrades... 
Aixi que hauré de baixar el ritme de les entrades el blog, i enlloc de dues entrades setmanals en serà una, sorry!
Espero que d'aquí poc tornar a recuperar el ritme normal!

Us ha agradat la nova secció? Que en penseu en les recomanacions!?
Us espero en els comentarisJ






6 comentaris:

  1. Hola Wina,

    M'encanta aquest tipus de secció, les trobo molt entretingudes hahaha. El llibre que has posat tinc plantejat llegir-me'l un dia d'aquests i coincideixo amb tu amb l'America! La canço és el primer cop de 'escolto, però està bé i de la sèrie només he vist algun capítols hehehe.

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      De fet tenia pensat fer-la més llarga! Es possible que l'allargui en les seguents seccions...
      L'America es una bona tia jeeje!
      I la serie jo tambe he vist pocs capitols... pero em se bastant la trama jajaj
      Petons!

      Elimina
  2. Winaa!!
    M'encantaaa aquesta entradaa, sóc suuper fan d'Anatomia de Grey hahaha <3 ja fa un temps que em vaig acabar la onzena temporada i ara van afegint capítols de la dotzena cada setmana jejej
    La cançó de txarango també l'adoro moltissim amdjhfcns *--*
    I no me llegit cap dels llibres però les ressenyes que he vist en general m'han encantat i potser me'ls llegeixi hahaha

    Petons :*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Giny!

      Jajajaj, la veritat es que esta bé, pero ara mai trobo el temps per mirar series...
      Txarango en general m'encanta*_* osigui que es possible que torni apareixer jejej
      Ja em diras si tels has llegit!
      Petons!

      Elimina
  3. Et donc la raó amb la America SInger, és un personatge espectacular!

    Quant al llibre que menciones, no le llegit, però me l'han recomanat bastants de cops!

    Un peto!

    (Soc la Sonia del grup de Lectors Catalans :P)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sonia!

      L'America es genial!
      I a todos los chicos de los que me enamore, es molt guai!
      Tel recomano moltisim!

      Petoons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)