10/25/2015

Booktag: La Castanyada

Hey Readers!

Avui us porto un booktag molt especial! El de la Castanyada!
Es un booktag creat per la Pingu (també creadora del Booktag del Pingui:))  del blog el PINGÜINO LECTOR.
La Castanyada es una festa popular catalana, i es per aixo que també es mereixa un booktag supermegaguai;)
Som-hi!!







Dons per exemple el (Sin) Sentido de l'amor (pròximament ressenya!) de Javier Ruescas, una historia d'amor amb un final sorprenent!




Dons, em va sorprendre molt la Saga Play! En concret Show!
Però la saga en si és impressionant!
La veritat es que m'esperava una cosa molt diferent i  em va acabant enamorant!


After, en mil trossos! Ostres quin fallo de llibre per favor!
Teniu la ressenya del primer aquí i així també veieu la meva opinio d'aquesta fanfic....
El primer ja no em va agradar, però el segon.... NO COMMENTS!





Dons la veritat es que mai m'he llegit un llibre complementari d'un altre, però tinc previst llegir-me els complementaris de la Selección i el de Julian, ja que m'han dit que estan súper bé!
 



Ja ha sortit a altres booktags, però trobo súper cuqui A dos centimetros de ti!
Simplement adoro aquest llibre!



SPOILER MEMÒRIES D'IDHUN (II)!



Buff... em va saber moltíssim greu que l'Aile/Allegra es moris
Sobretot perquè l'últim que va veure de la Victoria va ser la obscuritat que desprenia...
crying animated GIF
*a que es cuqui el gif*


La saga de la Casa de la Noche! He vist poquíssimes ressenyes i és una saga d'uns vampirs una mica diferents i que per molt que tingui com 10 llibres està molt be!



Jo nomino:


I tothom que el vulgui fer, endavant! Aixo si, no oblideu dir qui la creat;)

Us ha agradat? Coincidim en alguna cosa? Que hi posarieu vosaltres?
Us espero en els comentaris!



10 comentaris:

  1. Hola Wina!

    Moltes gràcies per nominar-me, tan aviat com pugui el faré.

    Petonss<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sheila!

      Espero veurel d'aqui poc;)
      Ens llegim! Petons!

      Elimina
  2. Moltes gràcies per fer el booktag! M'han agradat molt les teves respostes (MDI i ESDA em moro de ganes de llegir-los eqworieow *-*)

    Un petó, i ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey!

      Si ja et vaig dir que m'havia encantar;)
      Els dos llibres son super increibles, sobretot MDI, que es genial!
      Un petó, ens llegim:)!

      Elimina
  3. Hola Wina,

    Moltíssimes gràcies per nominar-me, ja feia dies que pensava fer un book-tag i la teva nominació em va de perles ;) No m'he llegit cap dels libres que esmentes, però tinc intencions de llegir-me en algun moment els llibre paperines ;)

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Jajajaja, sempre va bé quan et cau una nominació que no t'esperes;)
      Jo també em moro de ganes de llegir els llibres paperines!

      Petoons, ens llegim!

      Elimina
  4. Hola Wina!
    Molt xulo el tag, jeje.
    No t'ho creueàs però jo tinc el booktag preparat i en l'apartat d'un llibre dolç he posat el mateix :)
    Petonssss <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Teclaa!

      jajajaja es normal que coincidim si el llibre mola molt;)
      Aviam si el vec aviat!
      Ens llegim! Petons!

      Elimina
  5. Hola Wina! Que guay el book tag i les teves respostes. Havia sentit a parlar de la saga de la Casa de la Noche però casi bé no sabia de que anava. Me la apunto ;)
    Bon post, un petò! ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Azul!

      La casa de la noche és genial! M'estic plantejant fer una ressenya! Osigui que estiguis alerta;)

      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)