9/10/2015

Arrenquem temporada!

Hey Readers!

Primer de tot, sento haver estant absent aquets últims dies i sense avisar! Mil disculpes!
Bé, comencem curs i per tant afegim seccions noves el blog, que molt aviat veureu!
Vull dir que m'agradaria augmentar el nombre de col·laboracions amb altres blogs, o sigui que si voleu, m'ho dieu i jo encantada:)
A més a més vull canviar disseny (he fet petits canvis però la veritat es que es complicat), i us estaria infinitament agraïda, si em diguéssiu llocs que expliqui com fer-ho (sobretot HTML) :)
També podeu aportar dient la vostra opinió, i dient que milloraríeu, que ajuda molt!

Untitled

Començo amb molta il·lusió! I vosaltres?

6 comentaris:

  1. Hola Wina,

    Hahaha ja tinc ganes de veure les noves seccions del blog i algun dia podríem fer alguna col.laboració ;). Per això de canviar el disseny hi ha un blog que es diu personalizacion de blogs que te bastants tutorials, espero que t'ajudi.

    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Es clar que si! Quan vulguis em pots obrir o enviar un correu i ho parlem:)
      Mil gracies per lu del blog!
      La veritat es que ja en conec molts pero sempre va be descobrirne!
      Un petó!

      Elimina
  2. Hey Wina!

    Ja tinc ganes de veure quines seccions ens portes!

    Si algun dia vols contactar amb mi, jo encantada!

    El meu blog es diu: relatsdecaramel.blogspot.com.

    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey!
      Dons ben aviat es veuran! Moltes son conegudes pero també vull innovar una mica:)
      Ara mateix entro:)
      Si vols algo em pots enviar un correu:)
      Una abraçada!

      Elimina
  3. Heyy! Hola Wina! M'agrada molt contactar amb gent que te blogs i tal per tant si algun dia vols fer una colaboració tipo booktag o una cosa aixi jo encantada! I per cert, jo tambe estic desesperada buscant programes per fen capçaleres i etc...
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey!

      I tant! Si tens alguna idea de booktag o algo! No dubtis en escriurem un correu o aixi!
      Per fer capçaleres am el picmonkey va bé:)
      Pero si vols et puc donar uns quants blogs per personalitzar els blogs, que en coneixo uns quants tot i que no masses d'HTML!
      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)