8/02/2015

Ressenya: Geek Girl

Hey Readers!

Primera ressenya desde la parada! I que per cert s'ha allargat més del que em pensava....
Que tal? Avui us porto un llibre que m'ha decebut i que m'ha agradat a la vegada.






Autora: Holly Smale

Editorial: Destino

Idioma: Castellà

Continuació

Preu: 14'96

Continuació:  Model Misfit (Anglès)









Harriet Manner sabe un montón de cosas curiosas: 
- Los gatos tienen 32 músculos en cada oreja 
- Un instante dura unos cien segundos
 - Las personas ríen un promedio de quince veces al día
 - Los cacahuetes son uno de los ingredientes de la dinamita 
Pero no tiene ni idea de por qué no parece gustarle a nadie del institu to. Por eso, cuando es descubierta por una agencia de Top Models, Harriet no se lo piensa dos veces y aprovecha la oportunidad para reinventarse a sí misma. Incluso si eso significa robar el sueño de su mejor amiga, aumentar el enfado de su peor enemiga Alexa y humillarse repetidas veces ante el hermoso Nick... 








Aish, aquest llibre el vaig descobrir per total casualitat ja que una amiga meva se’l va comprar per Sant Jordi a lo random, així que quan me’l va deixar no tenia ni idea de que trobar-me.
La sinopsis em va agradar, però era tot el que sabia del llibre.
El llibre ens presenta la historia de la Harriet una noia geek (friki), però per ella ser friki es una cosa dolenta o això es el que li fan veure, principalment la seva enemiga l’Alexa i com que durant tot l'institut ha sigut una geek i el que vol ella, es treure's la maleïda etiqueta de sobre... 

Fins que un dia en una excursió de l'escola, i arrossegada per la seva amiga Nat, una agencia de models la descobreix i li proposa que se’n vagi a desfilar per ells, evidentment ella es la primera en sorprendre’s  però també  veu que es la oportunitat per deixar de ser una geek.
Anem per parts, el llibre té una trama bastant original, avia’m això si, un xic surrealista que de cop i volta la Harriet es torni model però avança prou bé i no se’t fa pesat.
Cat Memes animated GIF
El que pensava jo del que feia la Harriet
La Harriet per mi ha estat el principal problema, no ho sé, però no he pogut amb ella! Se m’ha fet extremadament irritant sobretot el principi del llibre!
Potser per la seva actitud ja que penso que cada cosa que feia la cagava més.
La seva situació es que la seva millor amiga la Nat des de sempre ha volgut ser model i sent que li està robant el somni, i la seva madrastra no vol que perdi el temps amb això, el seu principal aliat serà el seu pare però entre els dos se’ls hi va bastant de les mans
  
En fi, la veritat es que la resta de personatges m'han agradat bastant, destaquen en Wilbur el de l'agencia, en serio m'ha tret molts somriures amb els seus comentaris ja que té una gran personalitat,  l'Anabel la madrastra de la Harriet, que de fet li fa perfectament el paper de mare també m’ha encantat li donava un punt de maduresa a la novel·la , i en Nick, un model super guapo i misteriós que anem veient i que no es veu massa bé el seu paper però li dona un toque a la novel·la.
El final? Em va agradar, el final potser la Harriet deixa de ser tan irritant, i s'adona dels seus errors , això si el vaig veure bastant tancat...Per això quan avui he descobert que és una saga de 5 llibres m'he sorprès, però tinc ganes de seguir!


En resum Geek girl, és un llibre divertit, fresc i ràpid de llegir que et farà passar una bona estona. 



Puntuació:







Us l'heu llegit? Us va agradar? Us el llegirieu?
Us espero en els comentaris :)

6 comentaris:

  1. Este libro lo quiero leer, muchas gracias por la reseña.

    Es genial leer reseñas en idiomas diferentes.


    Saludos. :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias!
      Me alegra saber que gente que habla otros idiomas lee mi blog :D
      Un beso!

      Elimina
  2. Hola Wina,

    Sembla un llibre interessant i pel que dius perfecte per l'estiu hahaha. Per cert, he vist que estàs llegint "el vigilant en el camp de sègol", m'encaaaanta aquest llibre, espero llegir la ressenya.

    Un petó <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey!
      Espero que t'animis a llegir-lo!
      I si, és un llibre que tenia pendent de feia temps :), espero aviat poder fer ressenya!
      Un petó

      Elimina
  3. Hola!

    M'ha cridat molt l'atenció el llibre així que me l'apunto.

    Parlem!

    PD: El gat del gif és adorable *-*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Aviam si t'agrada!
      Com a lectura esta prou be:)

      Un petó, parlem!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)