8/18/2015

Recomanacions d'estiu

Hey Readers!

Avui us porto una sèrie de recomanacions de llibres que podeu llegir a l'estiu, sé que vaig una mica tard ja que ja portem més de la meitat de l’estiu, però millor tard que mai!
Evidentment no serà una llista com la de St.Jordi, perquè crec que em vaig passar , així que ho sintetitzaré molt més!
A més a més a casi tots els llibres us deixaré la ressenya:)
Avia’m que us sembla:






2. Angel Mecànic (Els Orígens)
3. Harry Potter





1.Delirium




3. Un beso en Paris






1. La felicidad es un te contigo


I finalment us deixo 2 llibres que són perfectes per l'estiu, però són 2 categories molt diferents i per això no les etiqueto

1.Como desees
2. Un estiu diferent



I fins aqui les meves recomanacions! Espero que us animeu a llegir-les!

Us ha agradat? Us n’heu llegit algun?  I que em recomaneu vosaltres?
Ens veiem els comentaris:)


4 comentaris:

  1. Hola Wina,

    Doncs la veritat és que no me n'he llegit cap :(, però tinc intencions de provar "Totes les fades del regne" perquè me l'han recomanat bastant. Per cert, t'he nominat a un liebster award,

    http://historiestrobades.blogspot.com.es/2015/08/liebster-awards-ii.html

    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Totes les fades del Regne és brutal! Espero que t'encanti tant com a mi!
      Merci per la nominació en breus la faig:)
      Un petó

      Elimina
  2. Hola Wina!
    La veritat és que a mi també em va al·lucinar el de Totes les fades del Regne... tenia algo que em va ENCANTAR. I A dos centímetros de ti també em va agradar molt.

    Petons <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey Idia!

      Es que Totes les fades del Regne es molt magic ;)
      I a dos centimetros de ti es molt cuqui!

      Petons!

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)