8/06/2015

Booktag: El Booktag del Pingüí

Hey Readers!

Avui us porto un booktag molt especial! La Pingu (el seu blog) de Lectors Catalans, ha creat el marevellós booktag del Pingüí, i ens ha nominat a tots!
Aixi dons, endavant!

Dons això va per Harry Potter, un llibre el que tinc moltíssim afecte, perquè el que  jo buscava era fantasia, màgia, aventures, amor i amistat!


Dons segurament Panteó, l'últim llibre de Memòries d'Idhún, que em sembla que té unes 959 pàgines (almenys a l'edició catalana), però eh, molt ben aprofitades!

Mm...A dos centimetros de ti, perquè es una historia molt bonica i que ja queda  tancada i em va agradar moltíssim!

La veritat es que n'hi ha molts que m'encanten, ja que el gènere fantàstic és un dels meus preferits però em quedo amb Totes les Fades del Regne, perquè el vaig disfrutar molt i realment em va sorprendre!

Aquí ho tinc molt fàcil, Els meus Whatsapps amb la mama! Es un llibre que està escrit amb forma de converses de whatsapp entre una mare i el seu fill i la veritat es que et mors de riure!






El Princep Mecànic, de la saga els Orígens, perquè Angel Mecànic em va encantar, però Princep mecànic encara més! 


Dons segurament la saga que em va introduir el món de la lectura que a part de Geronimo Stilton, és El petit Vampir, una historia d'amistat entre un nen vampir i un nen humà!

Mm.. Ara mateix potser no tinc cap idea d'un llibre realment estrany i que no vaig entendre res...


I els meus nominats són:

Cruzando Abismos
La lectura del Placer
Mi Punto de Vista 

I tothom que vulgui fer-ho, endavant!

Us ha agradat? El farieu? Coincidim en alguna?
Ens veiem en els comentaris :)



8 comentaris:

  1. Hola! Coincidim amb la majoria, i els que no, es perque no els he llegit :$
    Moltes gracies per nominarme, intentaré ferlo d'aquí poc! ^^
    Un petò.

    Azul

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaja m'alegro:)
      Espero veure'l d'aqui poc!
      Un petó

      Elimina
  2. hola, moly bones lectures. Un petó.

    ResponElimina
  3. Volviste!!! Hola!!!
    Muchas gracias por nominarme, me hace mucha ilusión. Tengo muchas ganas de leer Harry Potter y A dos centímetros de ti. Espero comenzar con estas lecturas pronto.
    Un beso, nos leemos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!
      Espero verlo pronto!
      Harry Potter es un libro que se tiene que leer!!! Y a dos centimetros de ti esta super bien!
      Espero ver la reseña ;)
      Un beso, nos leemos

      Elimina
  4. ¡Hola! ¡Muchísimas gracias por nominarme! En cuanto pueda lo subo al blog :D

    Tengo que leer Todas las hadas del reino, A dos centímetros de ti y Els meus Whatsapps amb la mama. El último me ha llamado mucho la atención. Estoy segura que reír te ríes mucho gracias a la madre. A muchas de ellas, incluyo a la mía, no les va muy bien la tecnología, jajaja.

    ¡Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me alegro! Espero verlo pronto!

      Todas las hadas del Reino y A dos centimetros de ti son geniales y merecen la pena!
      Els meus whatsapps amb la mama, es divertidisimo y ademas es bastante barato!
      Te lo recomiendo muchisimo!
      Un besazo

      Elimina
  5. Bueno, acabo de veure que no t'havia comentat en aquesta entrada així que aquí vinc per molestar-te una estona i dir-te que la relectura d'aquest article m'ha encantat <3

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)