6/14/2015

Viendo Ciudades de Papel

Hey Readers!

Avui us porto la tercera part  de la Iniciativa de Ciudades de Papel, creat per el blog La lectura del placer, la segona part no la vaig fer perquè el haver-me llegit el llibre no tenia massa sentit fer-lo, i la primera va ser la de  Pintado Ciudades de papel.

Així dons la tercera part és la de Viendo Ciudades de papel, i consisteix a fer una serie de coses relacionada amb la pel·lícula que s'estrena el 7 d'agost a Espanya *som els últims, plorem*
Jo ho dividiré en 2 parts:

-Reacció el tràiler
-Imatges "Behind the scenes"





Aixi dons comencem:







Aviam com que m'he llegit el llibre (ressenya aquí ) puc opinar un xic més sobre el que m'ha semblat en comparació el llibre,  eh però tranquils que no faré spoiler!
He de dir que quan va sortir el tràiler ja vaig córrer a mirar-lo, i la veritat es que em va agradar molt, la pel·lícula de Bajo la misma estrella em va semblar bastant fidel ( no l'he vist sencera, noemmateuplis),  i tinc la sensació de que aquesta també ho serà, les meves expectatives son bastant altes, i espero que no em decebi.
Els actors que han escollit com a protagonistes el principi no em feien massa el pes (sobretot en Q), ja que jo no mels imaginava gens així, tot i així crec que la Cara ho pot fer més que bé ja que encaixa amb el personatge i en Q... s’haurà de veure.
La peli com he dit abans sembla que serà bastant fidel el llibre, o sigui que ha de ser molt guai veure les escenes de la venjança de la Margo o la recerca de pistes.
Tot i així també crec que si et vols llegir el llibre i veus el tràiler et fa un munt d'spoilers, així que si teniu intenció de llegir-vos el llibre abans de veure la pel·lícula us recomano no mirar el tràiler.
En fi tinc moltes ganes de veure l, i aviam si m'agrada.....





En Nat Wolf (Q) en John Green i la Cara Delevigne

Els amics reunits... que tendre xD


Els amics d'en Quentin



(Totes aquestes fotos estan tretes del google, però si reconeixeu alguna com a vostre, es a dir penjada per vosaltres, no dubteu en dir-me i afegiré el vostre enllaç)

I fins aqui l'entrada de Viendo Ciudades de papel!

Heu vist el trailer? Veureu la peli? Us ha agradat?
Us espero en els comentaris :)


7 comentaris:

  1. Me encanta la última imagen porque sale un youtuber que me encanta: Troye Sivan *-*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajja
      Pues no tenia ni idea, solo me gusto la imagen!
      aun asi investigare quien es:)
      Un beso

      Elimina
  2. Hola!
    La veritat és que tinc ganes de veure la peli, encara que el llibre no em va entusiasmar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey!
      Jo també! tot i que a mi el llibre em va encantar!

      Elimina
  3. Acabe de descobrir el teu blog i m'ha emocionat veure que no sóc l'única que escriu en català jaja.
    En quant a "Ciutats de Paper" , vaig veure el trailer i crec que em va fer un poc de spoiler (encara no he llegit el llibre xD) però en veritat m'han entrat encara més ganes de llegir-lo.

    En fi, una abraçada:
    Lluna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey Lluna!
      Et sorpendries en trobar quants blogs estan en català!
      Realment n'hi han de molt bons :)
      Et recomano mil cops que llegeixis el llibre abans de veure la peli :D

      Una abraçada, ens veiem!

      Elimina
  4. Hermosa publicación. Me encanto la primer imagen "Behind the scenes", nunca la había visto.
    Espero que la película sea razonablemente fiel a libro y....YA! quiero ver las escenas de la venganza de Margo!!!

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)