6/01/2015

Premi: Liebster Award

Heey  Readers!

Em fa molta il·lusió dir vos que fa poc vam rebre el premi de Liebster Award per part del blog La Lectura del Placer, així que moltissimes gracies!
Aquest es un premi de blog a blog, i que per tant serveix per conèixer més blogs  i ajudar-los a créixer. A més has de contestar una serie de preguntes que t'ha preguntat el blogger que t'ha nomenat!




Regles:

1. Agrair a qui t'ha nominat i seguir el seu blog
2.Visitar tots els blogs que han nominat junt amb el teu (per així donar a conèixer blogs de menys de 200 seguidors)
3.Respondre a les 11 preguntes que t'ha fet les persona que t'ha nominat
4. Nominar 11 blogs amb menys de 200 seguidors i avisar-los amb un comentari de que han sigut nominats
5. Fer 11 preguntes els blogs nominats o demanar 11 coses personals sobre ells

Preguntes:








La veritat es que tinc una infància plena de dibuixos animats que realment em van marcar molt, però crec que em quedo amb les tres bessones ja que disfrutava moltissim







No, però m'agradaria tindre diferents edicions d'alguns llibres com Harry Potter, tot i així dubto que mai en tingui!









Em considero sobretot Potterhead, des de que vaig llegir els llibres i em van enamorar! Però també em considero Tribut, Indunita, Efecte Colateral i Shadowhunter






Buf, els odio, realment m'han fet molts spoilers de diferents llibres (Bajo la misma estrella o Divergent per mala sort...) i t'arruinen el llibre ja que perd molta màgia...








Conec el mon booktuberil des de fa relativament poc, però miro  El coleccionista de Mundos, Javier Ruescas, Recomanacions de llibres, i  Perduts entre Llibres                      







Abans ho volia ser, però crec que no se'm dona bé desenvolupar les histories,  però tot i així tampoc ho descarto en un futur. 








La veritat es que molts, però et recomano moltisim qualsevol de la Laura Gallego ( per exemple, Memòries d'Idhun, Totes les fades del regne...)







No soc molt de mirar pelis, i l'ultima que vaig veure no m'en recordo com es deia....crec que era una de Disney Channel jeje








Sense cap mena de dubte la Laura Gallego, es una autora que he disfrutat moltisim amb cada llibre que he llegit d'ella







Una que em va atrapar moltsim el curs passat va ser Gossip girl, em vaig enganxar moltisim, i em va encantar!







El meu aniversari cau en 10 de Juliol, ja a en ple l'estiu!

Les meves 11 preguntes

Quin es el teu llibre/saga preferit/a?
Un somni que vols complir
Que prefereixes Ciència Ficció o fantasia?
Amb quin autor prendries un cafè?
On t'agradaria viure? 
Llibres en paper o en Pdf?
Una cançó que no puguis parar de cantar
A quin món fantàstic aniries de vacances
Que no faràs mai de la vida
Des de quan tens el blog?
Quants idiomes saps?

Els meus nominats  (no conec tants blogs per nominar-ne 11, i molts dels que conec ja ho han fet)




5 comentaris:

  1. Hola!
    M'ha agradat molt la teva entrada, i el teu blog en general també^^
    Me he fet seguidor ~

    ResponElimina
  2. Felicidades!! Ualaaa qué chulo!! Ten una buena semana cielo!!

    Te invito a mi sorteo internacional con Banggood!

    Algo pasa con Mary | Bloglovin

    ♥‿♥

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per la nominació Winaa!
    Et vaig contestar a un comentari del blog però no aquí, osigui que MOLTES GRÀCIES <3

    PD. Vaig increïblement tard, ho sé :(

    ResponElimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)