6/27/2015

Parada Temporal

Hey Readers!

Us vull comunicar que durant tot el mes de juliol, hi haurà una parada temporal en el blog.
La raó? Marxo fora pràcticament tot el Juliol, i em serà impossible escriure una sola entrada. Per tant deixo el blog inactiu tot el mes, i em tornareu a veure, si tinc temps (tot i que no asseguro res)a la ultima setmana!
Aixo si segurament a l'Agost tornaré estar activa per escriure alguna cosa :)

Tot i aixi no desaparec del tot ja el correu segueix actiu i per tant qualsevol cosa m'ho podeu dir:
atrapadaentrellibres@gmail.com

BON ESTIU! 




7 comentaris:

  1. Hola, como andas?
    Disfruta del verano!!! :)
    Perdón por no responder desde hace tiempo.
    Un beso, nos leemos.

    Pd: Me confundí. El comentario de arriba es mio, solo que mande el mensaje con la cuenta de mi hermano. Perdón.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey!
      Disfrutando del Verano
      aunque ahora me pondre un poco en blogger, que lo he tenido un poco abandonado!
      Nos leemos
      Un beso

      Elimina
  2. Espero que després d'aquesta parada temporal tinguis temps de respondre a les preguntes del mundialment esperat booktag del pingüí :P

    http://elpinguinolector.blogspot.com.es/2015/07/booktag-6-el-booktag-del-pinguino.html

    Ens llegim! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. I taant!
      Em fa molta ilusio que m'hagis nominat!
      El faig en breus!

      Un petó

      Elimina
  3. ¡Bones vacances! Tinc una coseta per aquí per a tu per quan tornis.
    http://collagedepalabras.blogspot.com.es/2015/07/liebster-award.html
    Passa't quan puguis, un petò!

    Azul

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hey!
      Moltisimes gracies!! Quan pugui ho faig:)

      Un petó

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)