6/19/2015

Booktag: Taylor Swift ft. Angels to fly

Hey Readers!

Avui us porto un book-tag, fent una col·laboració especial amb el blog de l'Aria d' Angels to fly, juntes us portem el booktag de la Taylor Swift,Si voleu veure les mes respostes haureu d'anar el seu blog.
Mentres jo aqui us deixo amb les seves respostes!


Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.31.27.png
-Un llibre que primer et va encantar i després ja no-

No se m'acudeix cap concretament. és cert que hi han llibres que rellegeixes i ja no t'agraden tant com abans, com per exemple seria en el meu cas la saga de Crepuscle i fins i tot els jocs de la fam. Les dues sagues em continuen agradant molt, però ja no tant com quan les vaig llegir per primera vegada. Però segueixo adorant Els Jocs de la Fam no em malinterpeteu!

Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.31.53.png
-Portada vermella- 

Aquesta edició que tinc a casa de En flames que és meravellosa (i molt vermella)










Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.31.57.png
-Un llibre que et doni nostàlgia-

Aquest seria l'arbre de les històries, ja que el vaig llegir durant la primària i va ser un dels primers llibres que em va marcar de veritat  i que em va fer endinsar encara més i donar-li una oportunitat a la lectura. 

       



Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.32.02.png
- Un amor prohibit-
 En aquesta categoria se m'acudeixen alguns, com per exemple la Victoria i el Christian, que en part si que és de prohibit, però finalment m'he decidit per la Lena i l'Àlex de delirium, ja que és un amor prohibit en tota regla, i tot i que els llibres no em van acabar de convèncer del tot, el seu amor si. 



Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.32.06.png
-Un personatge odiós que no puguis evitar estimar-

 Haig de coincidir amb la Wina. Un personatge malvat que no puc evitar estimar...? Obvi que triava el Kirtash. Des de la pàgina 1 on sortia ell em va cridar moltíssim l'atenció el misteri que l'envoltava i a mesura dels capítols em va robar el cor, va ser el meu primer amor literari i li tinc molt de carinyo.



Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.32.13.png
-Un llibre que t'han spoilejat-

      Leal, si. Leal. Anava jo feliç mirant blogs i estic llegint i de cop i volta ZAS em diu la COSA que passa al final del llibre. Vaig passar les diferents fases... la negació, la ira, altre vegada la negació fins a l'acceptació, (tot i que encara que fa més d'un any que he llegit el final de la trilogia estic processant-t'ho tot)



Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.32.18.png
-Un personatge que hagi evolucionat el llarg de la historia-

En aquesta categoria hi podrien estar desenes de personatges, perquè si hi ha una cosa que caracteritza la literatura juvenil es crear un nus perquè el personatge principal s'hagi de preparar per superar-lo i la majoria de les vagades això fa que tingui una evolució significant. Però en aquest cas he agafat l'Hermione, ja que comença sent una nena repelent, que només pensa en estudiar i s'acaba adonant que hi ha vida fora dels llibres, i quan ho fa es quan s'adona dels amics que té i és quan de debó comença a viure les aventures que li proporciona estudiar en una escola de màgia.




Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.32.25.png
-Un llibre molt esperat-


Un llibre que vaig esperar amb moltes ganes va ser la tercera part de la trilogia play, ja que em moria de ganes de saber quin era el final pels protagonsites. Volia saber-ho tot i malauradament vaig haver d'esperar bastant, però l'espera va valer la pena per un final de trilogia com déu mana. 


Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.32.31.png
-Parella preferida-


 Quina classe de pregunta és aquesta? parella preferida? ParellES preferidES, masses. Em va per èpoques, però recordo que fa dos anys em va donar molt fort pel Peeta i per la Katniss, així que serien una de les meves preferides



Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.32.35.png
-Un llibre que mai deixaries-

 Qualsevol ue tingués firmat, com ara el tercer de les cròniques de la torre per Laura Gallego o Crónicas de fortuna de Javier Ruescas.




Pel bonus track coincideixo amb la Wina, ja que unes de les meves caçons preferides del 1989 són...
Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.32.48.png
-El teu lloc preferit per llegir-

El meu lloc preferit per llegir és al llit de l'habitació, perquè és on sóc més còmode i on mai ningú em molesta si em poso a llegir. 


Mostrando Captura de pantalla 2015-06-17 a les 18.32.39.png
-Un lloc fantàstic on t'agradaria viatjar-

Per no repetir-me i triar l'opció fàcil que tothom desitjaria anar (HOGWARTSHOGWARTS) triaré Idhún, perquè la fantasia és el meu gènere prferit i Idhún és fantàstic a més no poder. M'encantaria poder visitar-lo i poder anar a tots els llocs que menciona la trilogia. 



I fins aqui el Booktag de Taylor Swift, 
coincidim amb alguna? Que afegirieu?
Us espero en els comentaris!

3 comentaris:

  1. Tinc la mateixa edició d'En Flames Wiiiii

    ResponElimina
  2. Hola!
    He llegit les teves respostes Wina, i m'han agradat molt. M'he sentit molt identificada amb el llibre spoilejat, a mi m'el va fer la Wikipedia :'( Almenys ara ja ho he après.
    Parlem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja veus!
      Els spoilers son una merda!
      Pero ja ho sabem per la proxima!
      Un petó

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)