4/10/2015

Booktag: El sopar literari

Hey Readers!
Avui us porto un Book-tag, un que m'han recomanat i que em va agradar molt! Estic parlant de:



Consisteix en convidar personatges de llibres que a un sopar
Som-hi!

1) Un personatge que cuini o que li agradi cuinar 
Em quedo amb la Molly Weasley, perque es veu que cuina genial, i el menjar de casa sempre es el millor


2)Personatge amb diners que pugui patrocinar el teu sopar
Aqui em quedo em Sr. Darcy d'Orgull i Prejudici, com diu la Sra.Bennet 10,000 lliures a l'any
 no son pas poques;)



3)Personatge que podria causar una escena
Aqui se m'acudeix  que podria anar bé un Herondale! I estic parlant d'en Will Herondale, no d'en Jace, jo crec que tindrien grans converses amb la Lola ;)


4)Personatge divertit
Sense cap mena de dubte amb la Lola de los Zapatos de Valeria per totes les rialles i somriures que m'ha tret amb els seus comentaris! a més seria interessant veure com fa pujar els colors a més d'un
Aviam no hi ha foto de la noia, perque de moment no s'ha fet cap serie ni peli
5)Personatge popular o que es porti bé amb la gent
Emmm.... en realitat aquest a m'ha costat una mica pero crec que en Patrick de las ventajas de ser un marginado,hi encaixa perfectament i  jo crec que es portaria molt be amb tothom

6)Un malvat
Aviam, es un malvat una mica especial, que es de gel i que m'encanta estic parlant evidentment d'en Kirtash, SPOILER  perque se que no es del tot dolent, i molts no el considereu  malvat pero si que es cert que el primer llibre, si que ho és, per molt que despres es torni mig bo.. etc


7)Una parella
Jo crec que donarien molt de joc l'Annabeth Chase i en Percy Jackson perque qui no vol tindre uns semideus a la taula... a més fills d'Atena i Posidó :)


8)Un heroi o heroïna 
Totalment convençuda de convidar a la Katniss Everdeen, per la seva valentia el seu coratge, i perque es gran exemple!


9)Un personatge menyspreat

La Cinder de Croniques Lunars, perque malgrat se menyspreada per una de les seves germanastres, la seva odiosa madrastra, i alguna gent només per ser cyborg (entre d'altres), el darrere d'aixo si amaga una gran noia, molt valenta que sorpren a més d'un!



10)Un personatge de la teva pròpia elecció
Magnus Bane, perque jo vull el mag més famos de New York, i perque no hi ha festa sense ell! També estaria bé que conegues la Molly i comparessin la seva magia


Aquets son tots els personatges a qui jo convidaria a sopar, potser afegiria algun mes, pero amb aquets jo ja estic contenta:)

Us ha agradat? Esteu d'acord? A qui convidarieu?

Fins la proxima! Us espero els comentaris!







2 comentaris:

  1. Wow! Tens raó, concidim en molts! Ara sembla que t'haigi copiat ostres... ( Et juro que no l'havia llegit abans) To i així m'alegra veure que continuem coincidint com sempre! :*
    Ens veiem <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja tranqui! Es molt facil coincidir en molts!
      I no seria la primera vegada jejej
      Ens veiem! <3

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)