3/30/2015

Ressenya: Play ( saga Play #1)


Hi Readers! Avui us porto la meva primera ressenya, amb un llibre molt especial, que em va sorprendre molt, i que penso que es mereix ser la primera.


Dades Principals


Autor: Javier Ruescas

Editorial: Montena

Preu: 16'95

Saga: Play #1

Continuació: Show




SINOPSIS:

"Es dificil pensar que Leo i Aaron son germans. El primer es 

presumit i ambicios; el segon,

timid i reservat.Un dia, regirant en lordinador del seu germa, Leo 

descobreix que Aaron te un talent desbordant per a compondre musica 

i cantar. Sense meditar-ne les consequencies, Leo decideix pujar 


els seus temes a Internet, i aixo desencadena el 


fenomen Play Serafin el nom que ha posat al canal de YouTube per 

tota la xarxa. "





LA MEVA OPINIÓ:

Aquest va ser un llibre de principis d'estiu de l'any passat, pero el recordo molt bé i amb moltissim afecte, he de dir que mai em va arribar a cridar l'atenció de bon principi, no va ser fins que algú m'el va recomanar que vaig decidir, llegir-mel, tot i que m'el volia comprar el St. Jordi passat, no va poder ser, i no va ser fins a principis d'estiu que el vaig poder començar i ufff....
La historia s'ens presenta amb el tema de la fama com a trama principal, i com un noi normal es converteix amb un famós, amb poc temps,  es bastant realista, i la veritat es que va ser un llibre fantastic, ja que no es la tipica trama ni els tipics personatges, on tota la historia es nova i no saps com pot acabar... la ploma d'en Javier Ruescas es molt bona, i el llibre no se't fa pesat en cap moment, ja que l'historia enganxa i es ben facil de llegir.
Una de les coses que més va agradar es que cada capitol està narrat per un germà diferent, i aixi podem veure els dos punts de vista, i que el principi del capitol hi ha el titol de una cançó ( que per cert algunes són superxules)
Els personatges estan treballats i son bastant rodons ja que veiem l'evolucio de cada un d'ells. La relació entre aquets dos germans és... peculiar sobre tot en aquest llibre, vaja que jo amb ma germana em feia el que li fa en Leo a l'Aaron i no se que faig eh... pero clar també ens quedariem sense trama.. I la historia avança i arribes el final... i et quedes amb ganes de més ,de moltisim més, i veus que només es l'inici d'una gran saga.


Personatges
Leo: És el germà gran, i es el embolica a l'Aaron a l'aventura de la fama, i el començament sense massa permís , la veritat es que les té totes per caure malament, ja que es un egoista que només pensa en interés propi, i no li importen les consequencies...pero tot i aixi.. m'encanta! no sé perque, té alguna cosa que fa que tingui algo especial...







Aarón: el germa petit, per mi en aquest llibre, molt innocent, es el que està derrere de tot el "pastel", la veritat es que el motiu per el qual s'acaba convencent, es bastant bonic, m'encanta igual, però m'agrada molt més el seu paper en els altres llibres.






Puntuació: 


Increible
   

Us l'heu llegit? Us va agradar? Us el llegirieu?
Us espero en els comentaris:)




2 comentaris:

  1. buaa jo el vaig llegir faaaa la tira! ( no ens fllipem) potser fa un any i poc i recordo que em va encantar....
    potser d'aquí poc els hi torno a fer una rellegida ; )

    Un petó<4

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaaj jo tambe feia bastant que me l'havia llegit, i vaig tindre que memoritzar una miqueta jeje

      Ens veiem:)

      Elimina

Comentaras? Merci!
Pots deixar la teva opinio, pero sempre amb respecte, i has d'avisar en cas d'SPOILER :)